10 nagród za jednym razem: Art Directors Club for Germany e.V. honoruje innowacyjną kampanię Opla w wielu kategoriach. Jury ADC komentuje: „Nieoczekiwany hit, który wnosi powiew świeżości zarówno do marki Opel, jak i do reklamy samochodu”. Niezwykle popularny Opel Corsa jest najlepiej sprzedającym się małym samochodem w Niemczech w ciągu ostatnich trzech lat.
Międzynarodowa kampania reklamowa Opla Corsy, która rozpoczęła się w październiku 2023 roku, w dalszym ciągu wywołuje zamieszanie: podczas aktualnej gali ADC Awards (Klub dyrektorów artystycznych Niemiec e.V.) nagrodzono kampanię „Yes, of Corsa”, opracowaną wspólnie z firmą Opel przez agencję kreatywną Jung von Matt Havel. Kampania owa otrzymała aż dziesięć nagród i tym samym zajęła siódme miejsce na 753 nadesłane prace.
„Czy jesteśmy bardzo dumni z sukcesu i uznania naszej wielokrotnie nagradzanej kampanii podczas gali ADC Awards 2024? „Yes, of Corsa!”. Kampania „Yes, of Corsa!” stawia nasz bestseller w kategorii małych samochodów w centrum świeżej, zabawnej, a przede wszystkim przełomowej kampanii elektropopowej. Od wirusowej ścieżki dźwiękowej po światowej klasy zdjęcia i filmy – kampania zachwyciła widzów na całym świecie. Jednocześnie wyznacza standard i ton wszystkich przyszłych kampanii reklamowych Opla. Ponieważ niestrudzenie kontynuujemy naszą misję jako marki, dla której elektromobilność ma być zabawna, ekscytująca i przystępna cenowo dla każdego” – mówi dyrektor ds. marketingu Opla, Rebecca Reinermann.
„Nie moglibyśmy być bardziej dumni z tego sukcesu. Stoi za tym świetny produkt, odważny zespół, prosty i świeży pomysł oraz doskonałe umiejętności. Chciałbym podziękować wszystkim zaangażowanym w Jung von Matt Havel, Oplu i u naszych partnerów” – dodaje Daniel Schweinzer, dyrektor zarządzający Jung von Matt Havel.
Kampania Corsy jest młoda, cyfrowa i „wirusowa” i przemawia do osób poszukujących prostej, ekscytującej i elektrycznej mobilności. Opiera się na chwytliwej ścieżce dźwiękowej i sekwencjach w kinowym stylu. Rodzą się pytania takie jak: „Czy ma duży zasięg?”, „Czy szybko się ładuje?” lub „Czy jazda sprawia dużo frajdy?” Odpowiedź na te i inne pytania jest oczywista: „Yes, of Corsa!”.
„Odważna, głośna, zaskakująca, świeża, ostra. Praca otwiera szeroko swoje drzwi, chwyta grupę docelową i zabiera ją w podróż. Nieoczekiwany hit, który wnosi powiew świeżości zarówno do marki Opel, jak i do reklamy samochodu” – stwierdziło jury ADC, uzasadniając wyróżnienie kampanii kilkoma nagrodami.
Dzięki młodemu i świeżemu podejściu do kampanii obecna Corsa kontynuuje także tradycję udostępniania najnowocześniejszych technologii i funkcji każdemu. Należą do nich oświetlenie Intelli-Lux LED® Matrix z 14 elementami LED, a także cała gama nowoczesnych systemów wspomagających kierowcę, najnowszej generacji system informacyjno-rozrywkowy oraz wygodne fotele z funkcjami masażu.
Oznacza to, że bestseller wśród małych samochodów w dalszym ciągu stanowi ważny czynnik sukcesu w ofercie modeli Opla. Od chwili wprowadzenia na rynek w 1982 roku sprzedano już około 14,6 miliona egzemplarzy tego modelu, a wielokrotnie nagradzana Corsa cieszy się niesłabnącą popularnością. Był to najlepiej sprzedający się mały samochód w Niemczech w latach 2021, 2022 i 2023, a w tym roku nadal jest na dobrej drodze do sukcesu.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Opel / Stellantis
Najnowsze komentarze