• Najnowsze

Renault Talisman z silnikiem 300 KM?

2020-09-06
Peugeot 308 2021

Nowy Peugeot 308 2021 – mamy zdjęcia prezentujące konkurenta Golfa i Corolli!

2021-02-26
Citroen C4

Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie

2021-02-25
Peugeot 308

Peugeot ujawnił nowe logo! Powrót do korzeni

2021-02-25

Grupa Renault i Faurecia łączą siły w dziedzinie magazynowania wodoru

2021-02-25

Nowy Citroën CC24 w przygotowaniu. Rozpoczęcie produkcji w 2022 roku

2021-02-25

Dacia pozostaje marką budżetową. Przystępne ceny, jeszcze lepszy stosunek kosztów do możliwości!

2021-02-25

Marki francuskie w Polsce – sprzedaż w dwóch pierwszych dekadach lutego 2021

2021-02-25
Peugeot logo

Peugeot zmienia logo. To nadejście „nowej ery”

2021-02-25

Citroën 2CV pick-up z 1984 roku szuka nowego właściciela

2021-02-25

Renault będzie produkować samochody dla Mitsubishi?

2021-02-25
piątek, 26 lutego, 2021
  • Reklama
  • Redakcja
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • TOP 100 Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
  • Testy
    • TOP 100 – testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Katalog samochodów
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Przeglądy Prasy
  • Artykuły
  • Wydarzenia
  • Dane techniczne
Brak wyników
temu
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Renault Talisman z silnikiem 300 KM?

Krzysztof Gregorczyk Krzysztof Gregorczyk
2020-09-06
w Renault, Wiadomości
Czas czytania2min
2.3k 124
77
2.1k
UDOSTĘPNIEŃ
7k
ODSŁON
UdostępnijTwitter

Zobacz również

Nowy Peugeot 308 2021 – mamy zdjęcia prezentujące konkurenta Golfa i Corolli!

Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie

Peugeot ujawnił nowe logo! Powrót do korzeni

Wiele osób narzeka, że we francuskich samochodach nie są oferowane mocne wersje silnikowe. Cóż – europejskie normy emisji spalin sukcesywnie zabijają mocne silniki. Aktualnie w polskiej ofercie Renault Talismana można liczyć na co najwyżej 225 KM. W dodatku wyłącznie w najbogatszej wersji wyposażeniowej Initiale Paris. W efekcie wartość znajdująca się przy takiej wersji w cenniku, to dość spora kwota 184.400 zł. Na tyle samo wyceniany jest 200-konny diesel w tej samej specyfikacji wyposażenia. Oczywiście ceny dotyczą sedana.

Ale Renault ma przecież silnik 1.8 TCe w wariancie 300-konnym. Znany choćby z Renault Megane IV R.S. Trophy. Czy nie dałoby się go wrzucić do Talismana? W Europie na razie tego nie zrobiono, ale bliźniaczy Renault Samsung SM6 chyba takim silnikiem dysponuje. „Chyba”, bo nie do końca jest dla nas jasne, czy na pewno jest to 300 KM, czy jedynie oznaczenie TCe 300 pojawia się jednak w odniesieniu do silnika 225-konnego. Chińczycy na przykład lubią robić takie rzeczy z oznaczeniami. Obszerny test takiego samochodu, acz z koreańską ścieżką językową, prezentujemy poniżej.

Czy znaleźliby się na Starym Kontynencie klienci gotowi zapłacić zapewne ponad 200.000 zł za 300-konnego Talismana? Jestem przekonany, że tak. Na co więc czeka Renault? Ma wszystkie klocki potrzebne do złożenia takiej zabawki. A do tego Talisman jest już po liftingu, więc nie będzie obaw wśród miłośników marki co do jakości, która zwykle w drugiej fazie zauważalnie się poprawia. Coś mi mówi, że 300-konny Talisman sprzedawałby się całkiem nieźle. Rozsądnie – jak zwykle w przypadku Renault – skalkulowana cena byłaby z pewnością atrakcyjna w porównaniu do rywali. Atrakcyjna stylistyka, bogate wyposażenie i system 4Control spełniłyby oczekiwania wielu klientów.

Renault, prosimy: rozważcie taką odmianę!

 

Dziękuję Alexowi za przysłanie linka do materiału.

 

 

Krzysztof Gregorczyk

Galeria

Newsletter

1.7 25 głosy
Ocena artykułu
Tagi: AzjaRenaultRenault SamsungSM6Talisman
Udostepnij845Tweet528Udostepnij148
Poprzedni

Renault: landolety i traktory na gumach pełnych oraz dętych z Wilna

Następny

Nowa Dacia Sandero – kolejna wizualizacja

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Nowa Dacia Sandero - kolejna wizualizacja

Zespół Renault F1 będzie przemianowany na Alpine

Nowy Citroen już od 515 zł miesięcznie. Promocja dla firm

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
77 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Kalendarium

Czerwiec 2021
Cze 04 - 06 2021

Amicale Citroën Pologne: zlot i parada klasyków nad morzem

Koszalin
Lipiec 2021
Lip 09 - 10 2021

Piknik Rodzinny Miłośników Pojazdów Zabytkowych w Tucholi

Tuchola
Lip 11 2021

XIX Wystawa Pojazdów Zabytkowych w Tucholi

Tuchola
Lip 15 - 18 2021

XIII Zlot Citroen Oldtimer Club Polska

Sierpień 2021
Sie 26 - 29 2021

VII Ogólnopolski Zlot Dacii

Sierpień 2022
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
Nie odnaleziono wydarzeń!

Reklama

Polecamy

  • serwis mechaniczny Renault Warszawa
  • serwis blacharsko-lakierniczy Renault Warszawa
  • Facebook Twitter

    Komentarze

    • Jarzak o Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie
    • Anonimowo o Nowa Dacia Duster – 10 powodów, dla których nie warto kupić tego samochodu
    • jan o Citroën C5 Exclusive 2.7 HDi – najbardziej komfortowy samochód klasy D?
    • DjAnj o Nowy Citroen C5 (lub C6) na wizualizacji. Nadchodzi nowy król komfortu!
    • Anonimowo o Marki francuskie w Polsce – sprzedaż w dwóch pierwszych dekadach lutego 2021
    • Janusx o Renault będzie produkować samochody dla Mitsubishi?
    • Krzysztof Gregorczyk o Marki francuskie w Polsce – sprzedaż w dwóch pierwszych dekadach lutego 2021
    • Edzio o Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie
    • Lukasz o Marki francuskie w Polsce – sprzedaż w dwóch pierwszych dekadach lutego 2021
    • Nick o Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie


    Aktualności ze świata motoryzacji

    • Nowy Peugeot 308 2021 – mamy zdjęcia prezentujące konkurenta Golfa i Corolli!
    • Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie
    • Peugeot ujawnił nowe logo! Powrót do korzeni
    • Grupa Renault i Faurecia łączą siły w dziedzinie magazynowania wodoru
    • Nowy Citroën CC24 w przygotowaniu. Rozpoczęcie produkcji w 2022 roku
    • Dacia pozostaje marką budżetową. Przystępne ceny, jeszcze lepszy stosunek kosztów do możliwości!
    • Marki francuskie w Polsce – sprzedaż w dwóch pierwszych dekadach lutego 2021
    • Peugeot zmienia logo. To nadejście „nowej ery”
    • Citroën 2CV pick-up z 1984 roku szuka nowego właściciela
    • Renault będzie produkować samochody dla Mitsubishi?


    Redakcja

    Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
    e-mail: [email protected]
    00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

    redaktor naczelny
    Krzysztof Gregorczyk
    [email protected]

    Kontakt w sprawie reklamy
    [email protected]



    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Brak wyników
    temu
    • Reklama
    • Wiadomości
    • Testy
    • Historia
    • Wyprawy
    • Przegląd Prasy
    • Artykuły
    • Dane techniczne

    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Witam ponownie!

    Zaloguj się

    Zapomniane hasło?

    Utwór®z nowe konto

    Wypełnij, aby się zarejestrować

    Wszystkie pola wymagane Zaloguj się

    Odzyskaj hasło

    Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

    Zaloguj się
    wpDiscuz
    77
    0
    Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
    ()
    x
    | Reply
    Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.