W tegorocznej edycji plebiscytu Auto Lider 2016 modele Citroëna zdobyły największe uznanie wśród czytelników aż w dwóch kategoriach: Nowy Citroën C3 wygrał w kategorii „Auta małe i miejskie” zaś Citroën C4 Picasso drugi rok pod rząd zwyciężył wśród vanów.
W czwartek, 2 lutego, odbyła się uroczysta gala podsumowująca ubiegłoroczną – 15. już edycję plebiscytu Auto Lider. Jest to największy plebiscyt motoryzacyjny w Polsce, organizowany przez media motoryzacyjne Wydawnictwa Bauer. Nagrodę, w obu kategoriach „Auta małe i miejskie” dla Nowego Citroëna C3 oraz za „Najlepszego Vana” dla C4 Picasso, odebrał z rąk redaktora naczelnego Motoru i Auto Moto – Krzysztofa Burmajstera, dyrektor marki Citroën oraz DS w Polsce – Sebastian Domeracki.
Nowy Citroën C3, mimo niespełna 3-miesięcznej obecności na polskim rynku, to model już kilkukrotnie wyróżniany przez polskich klientów i dziennikarzy. Przypomnijmy, że Nowy C3 zdobył już tytuły: „Samochodu dziewczyny Playboya”, „Złotej Kierownicy” tygodnika Auto Świat, czy międzynarodowe: nagroda „Best Cars in the World” BBC TopGear za „Najlepszy samochód miejski”. Citroen C3 znalazł się też w finałowej siódemce konkursu Car of the Year 2017. Opinie dziennikarzy i uznanie mediów pokrywają się także z zainteresowaniem polskich klientów. Od grudnia 2016 do polskich salonów wpłynęło już przeszło 700 zamówień na Nowego citroena C3.
Citroen C4 Picasso drugi rok z kolei wybrany Najlepszym Vanem według czytelników to jeden najlepiej sprzedający się w swoim segmencie minivanów w Polsce i w Europie, w 2016 roku. Po zmianach obecny jest w ofercie marki od września 2016 r., w dwóch – doskonale rozpoznawalnych sylwetkach – C4 Picasso oraz Grand C4 Picasso. Mimo nowych konkurentów na rynku, charakterystyczne zalety modelu: ponadprzeciętny komfort, jakość oraz innowacyjne rozwiązania technologiczne, ponownie spotkały się z aprobatą głosujących.
Marka CITROËN
CITROËN to kreatywność i technologie mające na celu zwiększanie komfortu.
CITROËN już od 1919 roku odgrywa istotną rolę w rozwoju samochodów i upowszechnieniu dostępu do nich, a jego modele stanowią konkretną i optymistyczną odpowiedź na wyzwania kolejnych epok. W dniu dzisiejszym o wartości modeli CITROËN stanowią atrakcyjna stylistyka, komfort i użyteczne technologie. CITROËN posiada 10 tys. punktów sprzedaży oraz serwisów w ponad 90 krajach. W 2014 r. marka sprzedała blisko 1,2 miliona samochodów. Jest także zdobywcą 8 tytułów mistrza świata konstruktorów w Rajdowych Mistrzostwach Świata oraz 2 tytułów mistrza świata konstruktorów WTCC FIA.
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze