W ekskluzywnej dzielnicy Núñez w mieście Buenos Aires, DS Automobiles otworzył pierwszy salon DS Store w Argentynie. To wyraźny sygnał prowadzonej ofensywy, bo choć na razie świeżych modeli trochę brakuje, to nie można zaprzeczyć, że coś drgnęło.
Pierwszy ekskluzywny DS Store w Argentynie staje się miejscem spotkań miłośników luksusowych francuskich pojazdów. Poza wyjątkowymi samochodami, DS Automobiles proponuje awangardowy wszechświat i unikalne doświadczenia, które spotkać można w DS STORE NUÑEZ.
Pierwszy DS Store w Argentynie znajduje się na Avenida Del Libertador 6350. To prawdziwy kamień milowy w najnowszej historii marki DS Automobiles w Argentynie. Zbiegając się w czasie z lokalną ekspansją, ten pierwszy DS Store w Argentynie jest wyraźnym przykładem istotnego zamieszania, jakie marka zamierza wywołać w tym kraju. W 2017 roku DS Automobiles zanotowała w Argentynie wzrost sprzedaży o ponad 50%. W tym kontekście marka ma jasny cel – uzyskać nie mniej niż 8% udziału w rynku aut luksusowych.
DS STORE NUÑEZ wykorzystuje cechy luksusowych butików, podkreślając produkty i materiały w całkowicie przytulnej atmosferze. Stworzony w prosty i intuicyjny sposób DS STORE jest wizytówką gamy modeli DS i podkreśla ich projekt. Zwiedzający mogą poznać wszystkie modele samochodów DS, w tym limitowany DS 3 Givenchy Le MakeUp, Nowe DS 3 Cabrio i absolutną nowość, która trafi na rynek w nadchodzącym 2018 roku: DS 7 Crossback. Ten SUV, jako pierwszy pojazd drugiej generacji marki DS, zaprezentowano na kontynencie południowoamerykańskim na 8. Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Buenos Aires.
„Cechą marki DS Automobiles jest wyrafinowanie, dbałość o szczegóły i awangardowy wystrój, a także technologie. Przestrzeń DS Store w Argentynie doskonale wyraża tę tożsamość. Proponujemy wyjątkowe produkty, tworzymy dystrybucję wielokanałową, wdrażamy unikalne i spersonalizowane wrażenia klienta… To strategiczne filary, na których opiera się budowa i transformacja marki DS. Głęboka transformacja jest w toku i będzie kontynuowana w 2018 roku w nowych DS Store, które zostaną otwarte w najbardziej strategicznych miejscach w kraju” – powiedziała Valentina Solari, Dyrektor marki DS Automobiles w Argentynie.
DS Automobiles widzi swą szansę w praktycznie nieograniczonych możliwościach personalizacji konkretnego samochodu. W efekcie przyciąga ludzi, dla których auto jest swoistą wizytówką. Taki pojazd może odzwierciedlać gust i osobowość klienta.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: DS Automobiles
Najnowsze komentarze