DS Automobiles sprzedała we Francji 24 tysiące samochodów, co oznacza, że dzięki wprowadzeniu nowych modeli odnotowała znaczny wzrost sprzedaży w segmencie premium. Trzema filarami marki będą produkty z jedną premierą rocznie, sieć sprzedaży w połączeniu ze strategią cyfryzacji oraz specjalna, dedykowana obsługa klienta.
We Francji sieć sprzedaży to 145 punktów. Gama modelowa powiększy się w tym roku na wiosnę o DS 3 Crossback oraz o wersje elektryczne. Pojawią się elektryczne DS 7 E-Tense oraz DS 3 E-Tense. Ale to nie koniec nowości w DS Automobiles. Marka stawia bowiem na internet.
Internetowa sprzedaż DS Automobiles
Już na 10 stycznia planowana jest premiera strony DS 3 Crossback La Premiere, na której klienci będą mogli dokonać pełnego zamówienia samochodu ze wszystkimi opcjami. Doświadczenia z tego projektu zostaną wykorzystane w rozwijaniu tego kanału sprzedaży także przez inne marki koncernu.
Certyfikat DS Certified
Wszystkie nowe modele marki zyskają certyfikat DS Certified. Ma on służyć wzmocnieniu wartości rezydualnej marki i wyróżniać produkty DS Automobiles na rynku. Szczegóły tego projektu zostaną zaprezentowane już wkrótce.
Najnowsze komentarze