Kampania pod hasłam „Zitrön – koniec epoki“ spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem zarówno wśród klientów, jak i w mediach. Reklama została nagrodzona przez jurorów Art Directors Club-Nägel.
W ubiegłym roku Citroën zaprezentował zabawną kampanię reklamową w Niemczech. Akcja polegała na przemianowaniu marki oraz pojazdów w taki sposób, aby klienci mieli większą łatwość wymowy. Citroën zmieniono na Zitrön a C5 Aircross na Z5 Aircross. Jury Art Directors Club-Nägel, czyli jednego z najważniejszych konkursów w niemieckim krajobrazie medialnym doceniło twórców reklamy przyznając nagrodę symbolicznego gwoździa aż w pięciu kategoriach.
„W swojej 101-letniej historii marka Citroën wielokrotnie przyciągała uwagę poprzez spektakularne kampanie reklamowe. „Zitrön” stała się jedną z najbardziej udanych promocji Citroëna w ostatnich latach. Nagrody podkreślają fakt, że udało nam się z powodzeniem dołączyć do długiej tradycji”– wyjaśnia Grégory Fiorio, dyrektor marketingu Citroëna w Niemczech.
Kampania została niedawno wyróżniona na renomowanych nowojorskich festiwalach reklamy i otrzymała nagrodę Max Awards. „Marka ma odwagę podjąć działania, które prowadzą dialog jak ziarno: kiełkuje i tym samym generuje intensywną dyskusję we wszystkich kanałach i grupach docelowych” – powiedział juror Max Award uzasadniając przyznanie nagrody Citroenowi.
Za wdrożenie zwycięskiej kampanii odpowiada Havas Düsseldorf, wiodąca agencja Citroëna, działająca pod przewodnictwem Grégory’ego Fiorio, dyrektora marketingu Citroëna w Niemczech oraz Scotta Wiltgena, szefa reklamy marki w Niemczech.
Najnowsze komentarze