Junichiro Ueda, japoński dziennikarz magazynu Engine, znów w Polsce. Przyjechał specjalnie na organizowane przez portal Francuskie.pl urodziny Citroëna XM. Właśnie wylądował na lotnisku Chopina w Warszawie.
Rok temu, na 30. urodzinach Citroëna Xantia, organizowanych przez portal Francuskie.pl, Polska gościła wyjątkowego gościa – japońskiego dziennikarza motoryzacyjnego, Junichiro Uedę. Jego pierwsza wizyta w Polsce była pełna fascynacji i odkryć, które pozostawiły niezatarte wrażenie. Junichiro, zauroczony atmosferą i pasją, z jaką Polacy obchodzą rocznice kultowych modeli Citroëna, postanowił powrócić. Dzisiaj, po raz drugi, przyleciał z Japonii do Polski, aby wziąć udział w wykładzie Daniela Abramsona, znanego projektanta marki Citroën, poświęconym Citroënowi XM oraz designowi samochodów Citroën. Wydarzenie odbywa się w ramach świętowania 20-lecia portalu Francuskie.pl oraz obchodów 35 rocznicy premiery modelu XM.
35. urodziny XM – Kup bilet na wydarzenie – sobota godz. 17:00 Warszawa
Pierwsze spotkanie z Polską i Citroënem Xantia
W zeszłym roku, gdy Junichiro Ueda przybył do Polski, był to jego pierwszy kontakt zarówno z naszym krajem, jak i z tak dużą imprezą motoryzacyjną zorganizowaną przez Francuskie.pl. 30-lecie Citroëna Xantia przyciągnęło entuzjastów tej marki z całej Polski. Junichiro, mimo że ma ogromne doświadczenie w branży motoryzacyjnej i widział już wiele wydarzeń, był pod wielkim wrażeniem skali i organizacji.
„Polska gościnność i pasja do motoryzacji są niesamowite. Byłem zdumiony, jak wiele osób dzieli moją miłość do Citroëna” – mówił. – „Xantia to samochód, który zawsze miał specjalne miejsce w moim sercu, a możliwość uczestniczenia w jej 30. urodzinach była czymś niezwykłym”. Dodajmy, że Jun jeździ po Tokio własną Xantią!
Powrót na 35-lecie Citroëna XM
Dziś dziennikarz wrócił do Polski, aby uczestniczyć w kolejnym ważnym wydarzeniu – 35. urodzinach Citroëna XM. Tym razem, głównym punktem programu jest wykład Daniela Abramsona, projektanta, który odegrał kluczową rolę w tworzeniu tego modelu. Wykład poświęcony jest nie tylko historii Citroëna XM, ale również filozofii designu samochodów Citroën, co szczególnie interesuje Junichiro jako dziennikarza i pasjonata motoryzacji.
„Citroën XM to ikona lat 90. i symbol innowacyjnego podejścia do projektowania samochodów. Możliwość wysłuchania Daniela Abramsona i poznania kulisów powstawania tego modelu to dla mnie ogromna przyjemność i inspiracja” – mówił japoński dziennikarz na lotnisku podczas powitania.
Polska jako centrum wydarzeń związanych z marką Citroën
Wizyta tak znakomitych gości podkreśla rosnące znaczenie Polski na Citroënowej mapie Europy. Coraz więcej entuzjastów i osób związanych z marką przybywa do naszego kraju, aby uczestniczyć w wyjątkowych wydarzeniach motoryzacyjnych. Organizowane przez Francuskie.pl jubileusze modeli Citroëna stają się nie tylko okazją do świętowania, ale również platformą do wymiany wiedzy i doświadczeń. Powoli są też tradycją naszego działania.
Dla Junichiro Uedy Polska stała się miejscem, do którego chętnie wraca, by dzielić się swoją pasją i czerpać inspirację. „Polska i Citroën – to połączenie, które będę pielęgnował przez wiele lat” – mówi dziennikarz, wyrażając nadzieję na kolejne wizyty i dalszą współpracę z polskimi miłośnikami motoryzacji.
Najnowsze komentarze