Renault oferuje swoim klientom usługę wideo naprawa. Polega ona tym, że w czasie serwisu mechanicy oceniają stan samochodu, nagrywają filmy pokazujące co jest do zrobienia oraz przygotowują zestawienie niezbędnych czynności. Ostateczną decyzję podejmuje klient.
Do tej pory klienci, którzy korzystali z serwisów, nie zawsze wiedzieli co dokładnie dzieje się z autem. Renault postanowiło zmienić ten stan rzeczy i nie tylko dokumentować proces naprawy, ale również ułatwić klientom podejmowanie decyzji co do zakresu ewentualnej naprawy lub wymiany części.
W czasie inspekcji serwisowej mechanicy nagrywają stan samochodu. Krótkie filmy stanowią dokumentację, na podstawie której przygotowywana jest wycena. Po jej zakończeniu klient otrzymuje e-mailem lub SMSem link do specjalnej strony, ja której ma zestawienie czynności, które może potwierdzić do realizacji. Jednocześnie na filmie widzi co jest do zrobienia. Wszystko wygodnie, na komórce lub komputerze.
W czasie naprawy również są nagrywane filmy, które pokazują jej przebieg. Dzięki temu widać co zostało wymienione lub naprawione i jakie czynności wykonywano przy samochodzie.
Więcej szczegółów na Renault.pl.
Najnowsze komentarze