Peugeot rozpoczyna akcję „Rozłącz się zanim ruszysz w drogę” w ramach kampanii na rzecz bezpieczeństwa na drogach.
Peugeot rozpoczyna kampanię na rzecz bezpieczeństwa ruchu drogowego, zatytułowaną „Rozłącz się zanim ruszysz w drogę”, która została zainicjowania po badaniach przeprowadzonym przez francuskiego producenta samochodów, z których wynika, że ponad jedna trzecia kierowców w Zjednoczonych Emiratach Arabskich prowadzi spotkania i rozmowy konferencyjne podczas jazdy.
Badania ujawniły jak duży jest zakres rozpraszania uwagi osób dojeżdżających do pracy podczas jazdy samochodem. Ponad 70% kierowców w Zjednoczonych Emiratach Arabskich korzysta podczas jazdy z platform wideokonferencyjnych. Wyniki pokazały, że aż 65% kierowców prowadzi rozmowy z włączonymi kamerami, podczas gdy prawie 7 na 10 stwierdziło, że podczas rozmów czują się bardziej rozproszeni.
Wyniki pokazały również, że blisko 80% kierowców stwierdziło, iż korzysta obecnie z platform wideokonferencyjnych częściej niż przed pandemią. Głównym powodem rozmów z samochodu były pilne spotkania organizowane na ostatnią chwilę, poza godzinami pracy.
Kampania „Rozłącz się zanim ruszysz w drogę ” to m.in. film pokazujący co może się zdarzyć, gdy prowadzisz wideorozmowę w czasie jazdy samochodem.
Ma on zachęcić do zastanowienia się nad wykorzystywaniem aplikacji do wideorozmów podczas podróży. Kampania będzie wspierana przez spoty reklamowe w radiu i w mediach społecznościowych.
źródło: Tiresandparts.net
Najnowsze komentarze