Linda Jackson, szefowa marki Peugeot, spotkała się z przedstawicielami dealerów oraz zespołem marki koncernu Stellantis we Włoszech. Celem spotkania była prezentacja planów marki i jej przyszłości oraz pozycjonowania na konkurencyjnym rynku samochodowym.
Linda Jackson spotkała się z zespołem Stellantis. Rozmowy dotyczyły m.in. pozycjonowania marki, nowych modeli oraz działań związanych z promocją i wzrostem sprzedaży. Ambitne plany marki obejmują m.in. wzrost rentowności, obniżenie kosztów funkcjonowania oraz pozyskanie klientów z nowych grup docelowych. Sporo uwagi poświęcono też nowemu modelowi sprzedaży, z wykorzystaniem internetu.
Ważnym punktem wizyty Lindy Jackson było spotkanie z przedstawicielami Stowarzyszenia Dealerów Peugeot Lion i włoskimi dziennikarzami. Była okazja do rozmów na temat przyszłości marki oraz planów, związanych z rozwojem sieci dealerskiej. Dziennikarze pytali o obecność koncernu we Włoszech oraz planowane inwestycje, m.in. fabrykę akumulatorów do samochodów elektrycznych.
Linda Jackson odwiedziła salon firmowy Stellantis & You przy Via Gattamelata w Mediolanie oraz zwiedziła nową siedzibę Stellantis Italy w Turynie.
Wizyta we Włoszech nie jest jedyną, którą zaplanowała szefowa marki w poszczególnych krajach. Kolejne planowane są w najbliższych miesiącach.
Najnowsze komentarze