Citroën Ami zebrał już ponad 1.000 zamówień w samej tylko Belgii, z których większość została już zrealizowana. Ten wynik osiągnięto od momentu wprowadzenia autka na tamtejszy rynek w maju 2021 roku. Z udziałem w rynku czterokołowców zarejestrowanych w 2022 roku na poziomie 48%, Citroën Ami jest najpopularniejszym czterokołowcem w Królestwie.
Citroën Ami jest jednym z rozwiązań ofensywy elektrycznej zapoczątkowanej przez francuską markę w 2020 roku. Citroën Ami stał się swoistym fenomenem w Belgii i poza jej granicami. Ami jest odpowiedzią Citroëna na wyzwania związane z mobilnością w mieście, wyzwania, które bardziej niż kiedykolwiek znajdują się w centrum obaw i oczekiwań mieszkańców miast. Ami to indywidualne rozwiązanie mobilności, które pozwala poruszać się w bezpieczny sposób w pojeździe zamkniętym, w 100% elektrycznym i dostępnym dla wszystkich.
Aby jeszcze bardziej wzmocnić ten sukces, Citroën wprowadził niedawno nową, ekscytującą wersję pełną energii: My Ami Tonic. My Ami Tonic zdobią energetyzujące i stymulujące elementy graficzne, które wyrażają inny aspekt charakteru Ami. Autko zawsze miał duże możliwości personalizacji i dodawania akcesoriów, nic więc dziwnego, że czterokołowiec Citroëna stanowi niezwykły plac zabaw dla każdego klienta, aby stworzyć Przyjaciela (fr.: Ami) zgodnie ze swoimi fantazjami.
Rodzina Ami powiększyła się również wraz z pojawieniem się wersji użytkowej My Ami Cargo, innowacyjnego ekonomicznego rozwiązania na rynku, elektrycznego, ultrakompaktowego i zaprojektowanego, aby sprostać nowym potrzebom biznesu w dostarczaniu małych paczek na krótkie odległości, w obszarach miejskich oraz do podróży wewnątrzzakładowych.
Sukces Citroëna Ami jest również związany z zupełnie nowym ekosystemem opracowanym specjalnie dla Ami, poczynając od jego cyfrowej podróży, która prowadzi konsumenta od odkrywania świata przez zakup on-line, dostawę do domu lub kanały dystrybucji. takie jak wybrane sklepy Fnac.
Citroën Ami jest prawdziwym fenomenem społecznym, który odpowiada na nowe aspiracje w zakresie mobilności w codziennych lokalnych podróżach, będąc elektrycznym, niewymagającym prawa jazdy i przystępnym cenowo, wygodnym, bezpiecznym i bezstresowym pojazdem. Innowacyjny w nowoczesnym reagowaniu na potrzeby klientów w każdym wieku, odwołuje się do krajobrazu i wyróżnia się niepowtarzalnym charakterem, który odróżnia go od tradycyjnej oferty. Jazda Ami to sposób na inne podejście do mobilności, w całkowicie nieskrępowany i zabawny sposób. Jego niezwykła i wesoła sylwetka sprawia, że jest wyjątkowy na scenie ulicznej.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze