Citroën zorganizował dla swoich dealerów cyfrową konferencję podsumowującą 2022 r. Całość zrealizowano w telewizyjnej i bardzo dynamicznej konwencji.
„Witam panie i panowie, witam was na konferencji Citroëna”… W stylu popularnego nienieckiego programu informacyjnego zaczęła się cyfrowa konferencja dealerów marki ze studia, które mogło konkurować z telewizyjnym.
W sprawnie poprowadzonym programie, na żywo i całkowicie cyfrowo, partnerom handlowym firmy przedstawiono perspektywy współpracy na rok 2023 i przedstawiono wiele informacji, związanych z działalnością oraz planowanymi zmianami. W czasie programu mówiono m.in. o nowych umowach i warunkach współpracy oraz wyzwaniach, z jakimi przyjdzie się mierzyć Citroënowi w 2023 r.
Wykorzystanie studia oraz cyfrowy przekaz on-line związany jest ze zmianami w sposobie działania Stellantis – koncern dużo uwagi poświęca redukcji kosztów oraz optymalizacji wykorzystania zasobów. Realizacja konferencji w zdalnej formie to jeden ze sposobów na realizacje tych celów. Dealerzy mieli sporo pytań – sesja Q&A była jednym z ważniejszych punktów programu.
Citroën w Niemczech planuje wzrost udziałów w rynku, między innymi dzięki wprowadzeniu nowych modeli, w tym coraz popularniejszych samochodów elektrycznych. Jednym z elementów planu na wzrost udziałów jest intensywna promocja modelu Citroën ë-C4 X. Marka będzie też rozwijać sprzedaż on-line, popularną szczególnie wśród młodszych klientów. Pojawią się nowe mobilne punkty prezentujące samochody w przestrzeni publicznej. Zaplanowano kilka dużych kampanii reklamowych dla takich modeli jak Citroën C5 Aicross oraz Citroën C3 Aircross a także C5 X.
Najnowsze komentarze