Dacia zamierza koncentrować się na samochodach z napędem LPG oraz hybrydowych. Będzie również mocniej wchodzić w segment C, oferując większe, ale nadal przystępne cenowo samochody – ujawnił w wywiadzie dyrektor marki w Niemczech.
„Oferujemy najlepszy stosunek jakości do ceny na rynku i koncentrujemy się na tym, co najważniejsze. Sprzedajemy rozsądną kosztowo mobilność i nie konkurujemy w sektorze high-tech. Chcemy być liderem pod względem stosunku ceny do możliwości w każdym segmencie” – powiedział Thilo Schmidt, dyrektor marki Dacia w Niemczech.
„Dzisiaj napęd hybrydowy stanowi jedną trzecią zamówień. Ważną rolę odgrywa również automatyczna skrzynia biegów, zwłaszcza na rynku niemieckim. W przyszłości będziemy zwracać większą uwagę na ten wariant przekładni, a tym samym na zwiększenie komfortu w niektórych naszych modelach.” – dodał. „Naszą strategią jest podbicie segmentu C. Jogger pokazał, że w klasie C odnosimy sukcesy z klientami indywidualnymi. W styczniu model ten wyprzedził nawet znane od dawna topowe marki na rynku prywatnym w Niemczech”
„Z pewnością dzięki Bigsterowi zachowamy wyraźną przewagę nad konkurencją a jednocześnie pozostaniemy wierni naszemu przystępnemu cenowo modelowi biznesowemu.” – powiedział Schmidt. „Dotyczy to również naszej strategii zerowych rabatów. Dla nas cena katalogowa jest ceną ostateczną. W segmencie C będziemy się polaryzować i mocno podbijać rynek pod względem cenowym w pozytywnym sensie.”
„W najbliższych latach wprowadzimy na rynek dwa kolejne modele. Obecnie jest jednak zbyt wcześnie, aby mówić o szczegółach. Będziecie zaskoczeni!” – zdradził dyrektor marki Dacia w Niemczech.
źródło: AutoMedien Portal
Najnowsze komentarze