Renault Alaskan to pickup, a więc samochód ze wszech miar użyteczny. Ma służyć do pracy, często ciężkiej, wymagającej zaangażowania całego siebie. Reklama Alaskana zwraca uwagę właśnie na te aspekty i niesie za sobą pozytywne przesłanie, związane z zaangażowaniem w pracę. Teraz opublikowano jej wersję reżyserską.
W reklamie, która bardziej przypomina film kinowy niż materiał promocyjny, widzimy ludzi którzy ciężko pracują, z pasją i zaangażowaniem wykonują to co robią. Po serii tych dopracowanych, wręcz poetyckich i malarskich obrazów pojawia się Alaskan i mocne hasło: Stworzy dla ludzi czynu.
„Są projekty, w których czujesz głęboką identyfikację. Historie, które pozwalają dojrzeć jako reżyser, a przynajmniej uczą, jak przestać być pretensjonalnym i unikać podążania za trendami. Projekty, które uczą zaufania do własnego stylu i walki o to, w co się wierzy” – opowiada reżyser Gonzalo Olivero.
„To jest jeden z nich, prawdopodobnie projekt, w którym najbardziej podobało mi się jako reżyserowi reklamowemu, dzięki niesamowitemu doświadczeniu filmowania w Urugwaju z jednymi z najbardziej pełnych pasji zespołów, z jakimi kiedykolwiek pracowałem. Utalentowany i doświadczony zespół, ale przede wszystkim z ogromnym sercem, które cały czas naciskało, aby osiągnąć ten ostateczny rezultat. Było to niesamowite doświadczenie.” – dodaje.
Warto obejrzeć ten materiał, bo jest to znacznie ciekawsze przesłanie i obraz niż typowe reklamy samochodów, które na co dzień pojawiają się w mediach.
Najnowsze komentarze