Citroën AMI okazał się jedną z najpopularniejszych atrakcji na festiwalu Züri Fäscht w Zurychu. Tłumy ludzi nie odstępowały ani na trochę.
Co trzy lata, w pierwszy weekend lipca, wydarzenie nazwane Züri Fäscht zachwyca około 2,5 miliona odwiedzających wyjątkową mieszanką festiwalu folklorystycznego, wesołego miasteczka, muzyki i imprez. Przez trzy dni mieszkańcy Zurychu przejmują ulice wzdłuż Limmat i wokół basenu jeziora. Pierwsza edycja Züri Fäscht odbyła się w 1951 roku. Tradycyjny letni festiwal odbywa się w obecnej formie od 1976 roku, a od 1991 roku jest stałym punktem w kalendarzu wydarzeń Zurychu. Nazywany niekiedy bywa „festiwalem festiwali”.
Züri Fäscht stał się okazją do zaprezentowania Citroëna AMI i trzeba powiedzieć, że był to strzał w dziesiątkę. Stoisko, na którym można było podziwiać AMI, kupić go a nawet zdjęć tosta, było cały czas oblężone. Citroën pozwolił sobie na dużą dawkę humoru, co widać zresztą po wyższych zdjęciu. Chętni mogli bowiem przekonać się, że nawiązanie do tostera ma realne podstawy.
Tłumnie odwiedzane stoisko Citroëna składało się ze stoliczków, parasoli, dwóch pudełek wystawienniczych, na jednym stał zresztą AMI prezentując się wszem i wobec i przyciągając uwagę. Drugiego AMI wystawiono na niskiej scenie, aby każdy mógł go zobaczyć. Kompletu dopełniały parasole i leżaki a każdy chętny mógł tutaj bez problemu odpocząć, coś zjeść a nawet się napić.
Najnowsze komentarze