Federico Goyret został mianowany starszym wiceprezesem ds. marketingu i komunikacji marki Citroën z dniem 1 września 2023 roku. Podlega Thierry’emu Koskasowi, dyrektorowi generalnemu marki Citroën i dyrektorowi ds. sprzedaży i marketingu Stellantis.
Federico Goyret ma ponad 19-letnie międzynarodowe doświadczenie w branży motoryzacyjnej. Dołączył do Ford Motor Company w 2004 roku i zajmował kilka stanowisk w działach sprzedaży, marketingu i planowania strategicznego. W 2012 roku dołączył do Renault w Argentynie jako Group Brand Manager, a w 2015 roku został Dyrektorem Marketingu marki. W 2017 r. został mianowany dyrektorem ds. marketingu Renault w Brazylii. Od 2021 r. był dyrektorem ds. marketingu i komunikacji w Jive Investments, międzynarodowej firmie zarządzającej aktywami z siedzibą w Brazylii.
Zobacz: Testy nowych i używanych samochodów Citroën. Opinie, testy, pomiary
Federico Goyret ukończył studia inżynierskie na Uniwersytecie w Buenos Aires oraz studia podyplomowe z zakresu biznesu międzynarodowego w HEC Montreal, INSEAD i Berlin School of Creative Leadership.
W swojej nowej roli SVP ds. marketingu i komunikacji Citroëna, Federico Goyret będzie odpowiedzialny za konsolidację globalnego wizerunku marki Citroën, dążenie do doskonałości kreatywnej, organizowanie wprowadzania produktów na rynek oraz zapewnienie, że wszystkie działania marketingowe i komunikacyjne wzmacniają biznes, są zgodne z planem strategicznym i ostatecznie zwiększają wartość marki.
Zobacz: nowe samochody marki Citroën. Promocje
„Nominacja Federico Goyreta jest ekscytująca, będzie on w stanie wnieść świeże spojrzenie na marketing i komunikację Citroëna. Jego międzynarodowa kariera, a także doświadczenie w sprzedaży i marketingu pomogą w rozwoju wizerunku marki Citroën. Cieszę się, że mogę powitać Federico w rodzinie Citroëna” – powiedział Thierry Koskas, dyrektor generalny marki Citroën i dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Stellantis.
źródło: Stellantis
Najnowsze komentarze