38-letni Laurent Barria (żonaty, dwójka dzieci) został mianowany nowym dyrektorem marketingu Citroën Brasil. Jest absolwentem Biznesu i Administracji w Szkole Zarządzania w Reims we Francji. Posiada też dyplom MBA zdobyty w Deusto Business School w Hiszpanii.
Laurent Barria może się pochwalić dużym doświadczeniem w branży motoryzacyjnej. Zajmował wiele stanowisk związanych z obszarami szkolenia, marketingu i handlu międzynarodowego. Dotychczas zajmował stanowisko dyrektora marketingu w Portugalii. Teraz zastąpił w Brazylii Niveę Ferradosę, która została powołana na stanowisko dyrektora marketingu cyfrowego PSA w Ameryce Łacińskiej.
Nivea Ferradosa zajmie nowo utworzone stanowisko, bowiem w czasach dynamicznie zmieniającego się świata i wszechobecnej już cyfryzacji mediów, Grupa PSA Peugeot Citroën postanowiła dostosować do tego także swój marketing. Szefem tego działu na Amerykę Łacińską będzie właśnie dotychczasowa dyrektor marketingu Citroëna w Brazylii.
Citroen
KG; zdjęcie: Citroën Brasil
Najnowsze komentarze