Nowy Logan i Master są liderami dynamiki sprzedaży Renault w Brazylii. Naturalnie Master w ujęciu lekkich samochodów użytkowych.
Dwa miesiące bieżącego roku zaowocowały przeszło 6.200 rejestracjami Nowego Logana na rynku brazylijskim, przy czym tylko na luty przypada 3.301 egzemplarzy.
Z kolei wspomniany Renault Master został sprzedany w lutym w liczbie 791 egzemplarzy, dzięki czemu wykroił dla siebie 30,7% tamtejszego rynku.
Dzięki sprzedaniu w lutym 15.718 samochodów Renault zanotował wzrost o 40,9%, ale trzeba pamiętać, że w okresie 8.12.2012-06.02.2013 fabryki stały, bo trwała ich rozbudowa i modernizacja linii produkcyjnych.
Łączna sprzedaż Renault w Brazylii w styczniu i lutym przyniosła wynik 37.427 rejestracji – wzrost o 31,8% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Marka sięgnęła po 6,9% udziału w brazylijskim rynku. „Renault realizuje strategię wzrostu powyżej dynamiki całego rynku i liczymy na utrzymanie tego trendu w całym roku 2014” – powiedział Gustavo Luis Schmidt, wiceprezes ds. komercyjnych Renault Brasil.
Warto przy okazji podkreślić znakomite wyniki sprzedaży modeli Duster i Sandero, na które w ciągu dwóch pierwszych miesięcy tego roku zdecydowało się odpowiednio 6.317 i 3.171 Brazylijczyków.
KG
Najnowsze komentarze