Peugeot może się pochwalić na rodzimym rynku sporym sukcesem – w maju był liderem sprzedaży do klientów detalicznych (nieflotowych). Marka wykroiła dla siebie 18% francuskiego rynku samochodów osobowych, co oznacza wzrost o 0,6 punktu procentowego. Liderami w swoich segmentach są modele 2008, 308, 3008 i 508.
Jednocześnie w ujęciu sprzedaży skumulowanej od początku roku na rynku, który wzrósł o 3 punkty procentowe, sprzedaż Peugeota urosła aż o 8,8 punktu procentowego, a udział w rynku (wciąż mowa o wynikach za pięć miesięcy) sięgnął 17,2% (wzrost o 0,9 punktu procentowego).
W maju zanotowano spory wzrost liczby rejestracji Peugeota 2008. Ten miejski crossover jest liderem w swoim segmencie z udziałem we francuskim rynku sięgającym 3,5%.
Z kolei do znakomitego Peugeota 308 należało w maju 3,8% francuskiego rynku, dzięki czemu to interesujące auto również okazało się najlepiej sprzedającym się kompaktem w piątym miesiącu roku.
Dużym zainteresowaniem cieszy się też Peugeot 308 SW. Od chwili wprowadzenia go do oferty w dniu 24. kwietnia do końca maja złożono na tę odmianę już 5.500 zamówień. Cała gama 308 w tym roku uwiodła już przeszło 27.000 francuskich klientów. Oznacza to, że przekroczono cele sprzedażowe za ten okres.
W czerwce na rodzimy rynek Peugeot wprowadzi model 108. Szykowny i dający się mocno personalizować powinien jeszcze bardziej zdynamizować sprzedaż marki.
KG
Najnowsze komentarze