wtorek, 5 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Stellantis

Alfa Romeo F1 Team Orlen wyprzedza Alpine w klasyfikacji konstruktorów

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-04-25
w Stellantis, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
52 2
0
46
UDOSTĘPNIEŃ
153
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Renault zainwestuje 2 miliardy reali w Brazylii

BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?

Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?

Valtteri Bottas pokazał kunszt dobrego kierowcy podczas wczorajszego wyścigu na torze Imola. Powiększył w ten sposób swój dorobek punktowy, ale i konto zespołu, o 10 oczek za zajęcie piątego miejsca na mecie wyścigu (a tuzina za cały weekend), który do nudnych w żadnym razie nie należał.

Frédéric Vasseur, szef zespołu: „To był mocny weekend dla zespołu, a zdobycie 12 punktów w czasie weekendu jest zasłużoną nagrodą. Dodaliśmy ulepszenia, które działały dobrze, zespół wykonał świetną robotę w fabryce, a załoga była niesamowita zarówno w piątek, jak i w sobotę wieczorem. Nasz dzisiejszy wyścig był pozytywny: Valtteri miał naprawdę dobre tempo i był w stanie walczyć o czwarte miejsce aż do ostatniego okrążenia; Zhou miał trudną pracę po sobotnim wypadku, ale dobrze sobie radził, aby odzyskać siły po starcie z pit-lane finiszując na 15. pozycji z kilkoma dobrymi manewrami wyprzedzania po drodze. Jest tak wiele pozytywów, które możemy wynieść z tego weekendu, nie tylko pod względem wyników, ale także sposobu, w jaki prowadziliśmy nasze działania, i zdecydowanie możemy dążyć do jeszcze lepszych wyników w kilku następnych wyścigach”.

„To był dla mnie dzisiaj fajny wyścig! Zawsze dobrze jest zdobywać punkty, mieliśmy mocny wyścig w samochodzie, który prowadził się naprawdę dobrze. Jestem zadowolony z tego, jak wszystko poszło, mimo że straciliśmy trochę czasu na pit-stopie, ale zdobyliśmy dziś dziesięć punktów, więc jest dobrze. Trochę się przestraszyłem na początku wyścigu, kiedy nie mogłem uniknąć uderzenia w Ricciardo, gdy splątał się z Sainzem, ale na szczęście nie mieliśmy żadnych uszkodzeń. Samochód miał dobre tempo, opony nie zużywały się przesadnie, ale kiedy dojechałem do George’a [Russella], miałem trochę ziarnistości z tyłu po prawej stronie, co nie pozwoliło mi uzyskać pełnej wydajności. Zespół pracuje naprawdę dobrze, panuje dobra atmosfera i miło jest widzieć, jak usprawnienia, które wprowadziliśmy do samochodu, działają. Przed nami jeszcze dużo pracy i wiele wyścigów, więc wciąż możemy się rozwijać i mieć trochę zabawy w weekendy” – cieszył się Valtteri Bottas.

„To nie był wynik, jakiego dzisiaj oczekiwałem, ale wciąż mam wiele pozytywów, które mogę wyciągnąć z tego weekendu: nie tylko osiągi, które pokazałem przez trzy dni, ale także to, jak szybko nabrałem prędkości w moim pierwszym wyścigu sprinterskim. Weekend zaczął się lepiej niż się spodziewałem i miałem dobre kwalifikacje, ale wczorajszy dzień mocno pogorszył nasz końcowy wynik. Zawsze trudno było dostać się do pierwszej dziesiątki z alei serwisowej, zwłaszcza że dzisiaj było dość trudno wyprzedzać, a kiedy wyprzedziłem Williamsa, przewaga do samochodów jadących przed nim była zbyt duża. Reszta mojego wyścigu przebiegła spokojnie, ale nadal mogę spojrzeć na to, czego nauczyłem się w trudnych warunkach i upewnić się, że w następnych wyścigach wrócę silniejszy” – powiedział Zhou Guanyu.

Alfa Romeo F1 Team Orlen awansował po Grand Prix Emilia Romagna na piąte miejsce w klasyfikacji konstruktorów.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Alfa Romeo F1 Team Orlen

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: Alfa RomeoF1SportStellantiswyścigi
Udostepnij18Tweet12Udostepnij3
Poprzedni

F1: Grand Prix Emilia Romagna bez punktów dla Alpine

Następny

40-lecie Opla Corsy: historia sukcesu w sześciu aktach

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

40-lecie Opla Corsy: historia sukcesu w sześciu aktach

Nowy Opel Astra w reklamie

Nowy Opel Astra nie potrzebuje słów? Ruszyła skromna kampania reklamowa

Blisko stuletni Citroën na inauguracji działalności Historycznego Auto Klubu Garwolin

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Kasia - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Dawid - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Kolo - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Mariusz - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Radek - Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Anonimowo - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Pracuje w salonie - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • adam - Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Anonimowo - Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Yoyo - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Renault zainwestuje 2 miliardy reali w Brazylii
  • BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?
  • Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 26/2022
  • Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Kulisy wdrożenia Zity przez Mobilize i Mobilize Share usług carsharingowych
  • Nowy serwis samochodów ciężarowych Nijhof-Wassink w Tarnowie Podgórnym
  • XII Zlot Sudeckiego Klubu Citroën 2022 – relacja. Tak bawili się miłośnicy francuskiej marki samochodów
  • Renault 5 Diamant. Różowy koncept, który będzie przeznaczony na sprzedaż
  • Salon Renault istniał w Warszawie w 1908 r.
  • Fiat 500e najlepiej sprzedającym się autem elektrycznym w Niemczech i we Włoszech


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.