ria peugeot Wiadomości
Wiadomości

10 najtańszych nowych samochodów Peugeot z salonu do odbioru od ręki w Polsce

autor Tomasz Nowicki
2025-05-08
Nowy Opel Frontera
Wiadomości

Serwisowanie samochodu w ASO się opłaca – nowy raport z Polski pokazuje konkretne korzyści

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-05
alpine a 390 4 Wiadomości
Wiadomości

Alpine A390: ujawniono szczegóły nowego supersamochodu. Kiedy premiera?

autor Tomasz Nowicki
2025-05-06
peugeot 408 Wiadomości
Wiadomości

Stellantis pod presją: konieczna racjonalizacja oferty i cięcia w gamie marek

autor Tomasz Nowicki
2025-05-05
2025 Jeep® Wagoneer L Series III
Wiadomości

Stellantis reorganizuje produkcję w Ameryce Północnej, by ominąć nowe cła Trumpa

autor Tomasz Nowicki
2025-05-07
opel grandland Wiadomości
Wiadomości

Nowy Opel Grandland podróżuje przez Francję – 820 km elektrycznej przygody. Ile to kosztowało?

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-11
opel 01 Wiadomości
Wiadomości

Opel rośnie w siłę: imponujące wyniki sprzedaży w Niemczech w kwietniu 2025

autor Tomasz Nowicki
2025-05-06

Najnowsze komentarze

  • Anonimowo - Prezydent Francji Emmanuel Macron w nowym luksusowym DS N°8 podczas obchodów Dnia Zwycięstwa
  • Bartono - Jaguar szuka nowej agencji reklamowej i leczy rany. Fatalna kampania zachwiała wizerunkiem firmy
  • Zbyszek - Leapmotor T03 z rekordem zasięgu. Aż 400 kilometrów na jednym ładowaniu!
  • Inny Anonimowy - Prezydent Francji Emmanuel Macron w nowym luksusowym DS N°8 podczas obchodów Dnia Zwycięstwa
  • Sergiusz - Citroën dba o letni komfort kierowców – w Indiach rusza kampania „Citroën Summer Cruise 2025”
  • Inny Anonimowy - Jaguar szuka nowej agencji reklamowej i leczy rany. Fatalna kampania zachwiała wizerunkiem firmy
  • Inny Anonimowy - Leapmotor C10 REEV w Polsce. Premierowy pokaz na Poznań Motorshow 2025
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Testy

Test: Renault Clio E-Tech Full Hybrid 145 KM. Piekielnie oszczędna hybryda, jazda o kropelce

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2023-09-03
w Testy, Renault - testy i opinie
Czas czytania 10 minut
3.8k
A A
24
renault clio 2023 facelifting hybrid 145 32 Wiadomości

Renault Clio E-Tech 145 Hybrid to piekielnie oszczędny samochód. Wyjeżdżając z Warszawy samochód był zatankowany do pełna. Po przejechaniu pół tysiąca kilometrów autostradą, po mieście i po drogach krajowych zostało mi pół baku paliwa a komputer wskazuje spalanie 4,7 litra na 100 kilometrów. Ciężko uwierzyć, prawda?

Nowe Renault Clio E-Tech 145 Hybrid trafiło dość niespodziewanie do redakcji Francuskie.pl w piątek. Rano samochód stał jeszcze na parkingu prasowym a w południe już podróżował po Polsce. Jest to wersja po faceliftingu, wyposażona m.in. w napęd hybrydowy, automatyczną klimatyzację, dużą nawigację i system hi-fi Bose. Pierwsze wrażenia? Bardzo płynna jazda, mocny napęd, wygodne duże fotele z przodu, staranny montaż i dużo miękkich materiałów, wygodlt Cla i cisza na pokładzie, z małymi wyjątkami.

Wygląd zewnętrzny

renault clio 2023 facelifting hybrid 145 31 scaled Wiadomości

Facelifting Clio przyniósł zaskakujące zmiany. Nowy projektant główny marki, przejęty wprost z Peugeot, zaznaczył swoją obecność na pokładzie koncernu bardzo mocno. Chociaż facelifting nie daje zbyt wielu okazji do większych modyfikacji, bo przecież trudno byłoby zmienić kształt nadwozia, to w szczególności z przodu mamy bardzo mocny akcent: wyraziste elementy w postaci grilla i świateł dziennych. Nie tylko wyróżniają Clio, ale też wprowadzają charakterystyczne galijskie elementy do designu a skojarzenia z odległą historią Francji albo jak kto woli Asterixem i Obelixem i charakterystycznymi skrzydełkami przy hełmach wcale nie muszą być błędne. O grillu niektórzy z kolei wprost mówią, że to przeniesienie pomysłów z Peugeot – być może, ale wygląda to świetnie.

renault clio 2023 facelifting hybrid 145 23 scaled Wiadomości
Mocny przód Renault Clio z akcentami świetlnymi jest spójny i nowoczesny

Renault Clio nabrało charakteru i stało się wyraziste. Bez zmiany proporcji mamy auto, które wyróżnia się na ulicy, przyciąga wzrok a cały design podkreśla też dynamikę. Renault wprowadziło również nowe kolory – sezon 2023 jest tu wyraźnie widoczny. Stonowany szary (nazywany przez markę Rafale, wymaga dopłaty 2.400 zł) może się podobać a na pewno pokazuje, że to najnowszy model. W czasie testów spotkaliśmy posiadacza nowego Audi w podobnym odcieniu, który był chyba dość zdumiony kolorystyką Clio, o czym mogły świadczyć szeroko otwarte ze zdziwienia oczy.

renault clio 2023 facelifting hybrid 145 27 scaled Wiadomości
Clio V FL 2023 – na ulicy prezentuje się znakomicie

Wracając do proporcji, to patrząc z boku to wydaje się, iż Renault Clio zrywa się do lotu (jazdy). Dość krótki, opadający przód, potem wyróżniające się nieco drzwi, ładne wcięcie tylnych drzwi do tyłu i krótki bagażnik. Elegancko, z klasą – jak to zwykle we francuskich samochodach. Profil jest ładny, nie przytłacza, proporcje są dobrze dobrane. Jedyną rzeczą, nad którą można by popracować, to nieco większe opony.

renault clio 2023 facelifting hybrid 145 19 scaled Wiadomości
Elegancka dynamiczna sylwetka

Prześwit Clio wynosi 142 mm, co jest niezłym wynikiem w tej klasie.

W środku

Wnętrze Clio to dużo miękkich materiałów – przynajmniej z przodu. Szara, ciepła tapicerka, ciemnoszara, materiałowa podsufitka – czuć się tutaj można jak w domu. Fotele z przodu są duże, wygodne, mają odpowiednie podparcie boczne i co bardzo ważne, nie są twarde. Mają dobry profil, wysokie osoby będą się tu dobrze czuły, przejechanie kilkuset kilometrów nie powoduje, że człowiek wysiada połamany. Wszystko jest dostępne na wyciągnięcie ręki, sterowanie tempaturą (jednostrefowa klimatyzacja) zrealizowano za pomocą pokręteł. Sterowanie automatu to klasyczna, duża dźwignia, mamy tutaj tryb D do jazdy normalnej i B z odzyskiwaniem energii.

renault clio 2023 facelifting hybrid 145 1 scaled Wiadomości
Ciepłe kolory tapicerki są przyjemne dla oka

W kieszeniach drzwi jest miejsce i na butelkę i na drobiazgi, uchwyty na kubki umieszczono w tunelu środkowym, są zresztą zamykane przyjemną miękką roletą – duży plus. Na pokładzie mieliśmy też ładowarkę indukcyjną, która poprawnie ładowała dużego smartfona.

renault clio 2023 facelifting hybrid 145 13 scaled Wiadomości
Kierownica jest dość gruba jak na tak nieduże auto, daje pewny chwyt

Z tyłu miejsca jest oczywiście mniej, ale da się tam bez problemu usiąść, drzwi otwierają się szeroko. Jedynie piąta osoba, siedząca pośrodku, będzie miała trochę mniej miejsca na nogi, bo do tyłu wystaje coś w rodzaju słupka, na którym zamontowano podłokietnik ze schowkiem. Minusem tylnych drzwi może być ich jednostajność, tutaj aż by się prosił jakiś jaśniejszy element dekoracyjny.

renault clio 2023 facelifting hybrid 145 9 scaled Wiadomości
Tutaj przydałby się jakiś akcent kolorystyczny

Materiały są dobrej jakości, dobrze spasowane. Trudno mieć zastrzeżenia do ergonomii, to typowe Renault, więc wszystko dobrze znane i łatwe w obsłudze. Wnętrze zasługuje na uznanie przede wszystkim ze względu na wygodę i przyjemny, domowy wygląd – dzięki dużej ilości materiału z przodu.

renault clio 2023 facelifting hybrid 145 12 scaled Wiadomości
Wysoki element z tyłu trochę przeszkadza piątej osobie, siedzącej w środku

Renault pozwala też zamówić do Clio podgrzewaną kierownicę. Jest ona dostępna w pakiecie z podgrzewanymi fotelami. Mała rzecz a cieszy.

Zestaw audio Bose

Renault Clio może być wyposażone w system audio Bose. Jest on dostępny w dwóch wariantach. Za 1500 zł otrzymamy wersję 7” a więc z małym ekranem, natomiast w zależności od wersji:

  • za 4200 zł do wersji Techno można zamówić wersję 9,3” która ma dodatkowo system ostrzegania o nadmiernej prędkości z funkcją rozpoznawania znaków drogowych i zespół wskaźników i zegarów z wyświetlaczem cyfrowym 10,25″,
  • za 3500 zł do wersji Esprit Alpine można zamówić wersję 9,3″ Bose (pozostałe elementy wyposażenia opisane wyżej są w standardzie),
renault clio 2023 facelifting hybrid 145 35 scaled Wiadomości
Audio Bose daje znakomity dźwięk. Brakuje tylko trochę basu

System gra bardzo naturalnie, stereofonia jest na dobrym poziomie, jedyne drobne zastrzeżenia można by mieć do basu, który mimo obecności subwoofera w bagażniku mógłby być nieco mocniejszy. Mimo to dla miłośnika muzyki wybór Bose powinien być w Clio obowiązkowy – gra to naprawdę dobrze.

renault clio 2023 facelifting hybrid 145 33 scaled Wiadomości
Sylwetka Clio widziana z góry

System multimedialny

Renault nie oferuje w Clio niestety Android Open R, a szkoda, jednak system samochodu jest szybki, łatwy w obsłudze i bezproblemowy. Wszystko to już znamy z poprzednich modeli, telefon paruje się błyskawicznie, bezprzewodowe połączenie Apple Car Play lub Android Auto działają, dobrze wykorzystując powierzchnie sporego ekranu. Oprogramowanie wymaga jednak dopracowania, bo zdarzyło się – raz – w czasie testu, że system zgubił dźwięk z telefonu – włączenie i wyłączenie auta (restart systemu) naprawiło problem.

renault clio 2023 facelifting hybrid 145 3 scaled Wiadomości
Apple Car Play wykorzystuje dużą część ekranu

Jazda

Bardzo mocnym atutem Renault Clio jest napęd hybrydowy o mocy 145 KM. Działa przede wszystkim bardzo płynnie i wyjątkowo cicho, błyskawicznie rozpędzając niewielki samochód, do setki według danych fabrycznych trwa to 9,3 sekundy. Clio jest dynamiczne, zwinne i dobrze wyciszone z jednym wyjątkiem – opony Bridgestone Turanza, fabrycznie używane w Clio są moim zdaniem dość głośne (według danych fabrycznych 71 dB) – na redakcyjnych samochodach używamy Michelin Crossclimate i Crosslimate+ i to będzie chyba zdecydowanie lepszy wybór.

renault clio 2023 facelifting hybrid 145 29 scaled Wiadomości
Największy wysiłek stylistów poszedł w przód samochodu

Mimo, że jest to hybryda – a więc połączenie silnika wolnossącego i napędu elektrycznego – nie ma tutaj jakiegoś wycia czy hałasów znanych z aut konkurencji. Zmiany biegów w zasadzie nie czuć, żadnego szarpania czy niepokojących odgłosów. Widać, że płynność była od samego początku priorytetem. Bardzo rzadko zdarza się też, aby silnik spalinowy wchodził na jakieś ekstremalnie wysokie obroty, przełożenia dobrano tak, aby utrzymywać go w optymalnym zakresie i działa to wyjątkowo sprawnie.

renault clio 2023 facelifting hybrid 145 24 scaled Wiadomości
Eleganckie Clio może się podobać

Samochód uruchamia się w trybie elektrycznym, jeśli brakuje prądu lub jest potrzeba przyspieszenia dość niepostrzeżenie włącza się hybryda. W środku tego nie słychać, dopiero przy bardzo dynamicznych manewrach obroty rosną. A tym Clio można jeździć sprawnie, wyprzedzanie, jazda po zakrętach – to przyjemność, może nie sportowa, ale… prawie. Prawie, bo zawieszenie na szczęście jest skonstruowane po francusku, a więc tak dla przyczepności i duże tak dla komfortu. Clio przyjemnie wybiera nierówności, radzi sobie z brukiem, dziury mu niestraszne.

renault clio 2023 facelifting hybrid 145 30 scaled Wiadomości
Przód widziany z góry ujawnia swoje cechy – pionowe elementy świetle łączą się w zgrabną

Pozytywnym zaskoczeniem jest też działanie systemów typu aktywny tempomat, który działa zarówno w mieście jak i na trasie. Szybki, dokładny, ale bez żadnego szarpania, reaguje w odpowiednich momentach. To bardzo dopracowany system, który sprawia, że jazda jest przyjemnością, zdejmuje sporo pracy z kierowcy. Za to system utrzymania na pasie ruchu wymaga pewnego przyzwyczajenia, lubi jazdę pośrodku i próby zbliżania się do krawędzi sygnalizuje dość szybko.

Skonfiguruj swoje Clio teraz

renault clio 2023 facelifting hybrid 145 25 scaled Wiadomości
Tył nowego Renault Clio V FL

Zużycie paliwa w hybrydzie

Duże… zaskoczenie. Naprawdę duże. Na dystansie pół tysiąca kilometrów wyniosło średnio 4,7 litra na 100 kilometrów, uwzględniając w tym autostradę (200 km), miasto (100 km) i drogi krajowe (200 km). Pierwsze wrażenia są więc pozytywne.

renault clio 2023 facelifting hybrid 145 18 scaled Wiadomości
Hybrydowy napęd Renault Clio V FL o mocy 145 KM

Podsumowanie

Dynamiczne, oszczędne i wygodne – takie jest nowe Clio. Samochód zyskał na charakterze i nie stracił nic ze swoich zalet. Cena tego Renault zaczyna się od 74.200 zł za wersję z silnikiem benzynowym oraz od 99.200 zł za wersję z oszczędną hybrydą.

renault clio 2023 facelifting hybrid 145 22 scaled Wiadomości
Sylwetka Renault Clio V FL

Plusy:

+ wyrazisty wygląd,
+ znakomita dynamika i oszczędny napęd,
+ wygodne wnętrze,

Minusy
– hałaśliwe opony Bridgestone,
– środkowe miejsce z tyłu z ograniczonym miejscem na nogi,
– drobne niedomagania oprogramowania,

Więcej zdjęć znajdziecie w galerii poniżej. Dziękujemy firmie Renault Polska za udostępnienie samochodu do testu.

Dane techniczne Renault Clio E-Tech Full Hybrid 145

  • Pojemność zbiornika paliwa (l): 39
  • pojemność akumulatora 1,2 kWh
  • Zużycie paliwa i emisja spalin WLTP – 4,3 l/100
  • Prędkość maksymalna (km/h):
  • Przyspieszenie 0-100 km/h (s) – 9,
  • Średnica zawracania (m) – 10,42

Masa samochodu i przyczepy:

  • Maksymalna masa całkowita zespołu pojazdów (kg) – 2658
  • Maksymalna masa przyczepy bez hamulca (kg) – 655
  • Maksymalna masa przyczepy z hamulcem (kg) – 900
  • Maksymalna ładowność (kg) – 390
  • Minimalna masa pojazdu gotowego do jazdy (bez opcji) (kg) – 1238
  • Maksymalna masa całkowita pojazdu (kg) – 1770
Moc i maksymalny moment obrotowy:
  • moc – 145 KM
  • maksymalny moment obrotowy – 250 Nm
  • silnik 4 cylindrowy
  • pojemność – 1598 cm3
Wymiary samochodu:
  • Zwis przedni 833
  • Wysokość pojazdu nieobciążonego bez bagażnika (mm) – 1440
  • Długość całkowita – 4053 mm
  • Wysokość bez obciążenia z otwartą klapą tylną – 1978 mm
  • Szerokość całkowita – 1798 mm
  • Zwis tylny – 637 mm
  • Wysokość – 1439 mm
  • Prześwit – 142 mm
  • Pojemność bagażnika – 301 dm3
Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

renault clio 2023 facelifting hybrid 145 35 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 16 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 15 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 13 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 14 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 12 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 11 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 10 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 9 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 8 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 7 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 6 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 5 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 4 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 1 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 3 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 18 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 17 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 19 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 34 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 32 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 33 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 31 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 30 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 29 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 28 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 27 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 26 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 25 WiadomościRenault Clio 2024renault clio 2023 facelifting hybrid 145 23 WiadomościNowe Renault Clio 2024renault clio 2023 facelifting hybrid 145 21 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 20 Wiadomościrenault clio 2023 facelifting hybrid 145 2 Wiadomości
2.9 10 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

tesla luca de meo Wiadomości

Szef Renault ostro: „Tesla jest beznamiętna jak lodówka”, Luca De Meo broni samochodów z duszą

2025-05-11
dacia 1 2 Wiadomości

50 nowych samochodów – polski cennik maj 2025: Citroën, Dacia, Peugeot i Renault

2025-05-11

Jaguar szuka nowej agencji reklamowej i leczy rany. Fatalna kampania zachwiała wizerunkiem firmy

2025-05-11

Dom w cenie samochodu? Renault uczestniczyło w przygotowaniu niezwykłej koncepcji

2025-05-10
Tagi: RenaultClioE-Tech
Udostepnij1386Tweet866Udostepnij243
Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Zastępca redaktora naczelnego. Autorka artykułów, testów, relacji z wydarzeń motoryzacyjnych, poszukiwaczka ciekawostek. Miłośniczka podróży a w szczególności wędrówek górskich.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
24 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • UOKiK Peugeoty 308 3008 508 5008 oraz Partner do serwisu Wiadomości

    Ile kosztuje używany Peugeot 3008 2.0 HDi 180 KM z niewielkim przebiegiem?

    4625 udostępnienia
    Udostepnij 1850 Tweet 1156
  • Jaguar szuka nowej agencji reklamowej i leczy rany. Fatalna kampania zachwiała wizerunkiem firmy

    2693 udostępnienia
    Udostepnij 1077 Tweet 673
  • Citroën C15 robi furorę wśród młodych ludzi. Powrót do podstaw i bunt

    1487 udostępnienia
    Udostepnij 595 Tweet 372
  • Nowy wymóg EuroNCAP: do samochodów wraca fizyczne sterowanie, ekrany w odwrocie.

    1418 udostępnienia
    Udostepnij 567 Tweet 355

Testy samochodów

Dacia Spring II pierwsza jazda. Wiosna przyszla w tym roku jesienia 02 Wiadomości
Testy

Nowa Dacia Spring II: pierwsza jazda. Wiosna przyszła w tym roku jesienią

autor Krzysztof Gregorczyk
2024-10-17
Citroen C5 X 1.6 180 KM
Testy

Test: Używany Citroën C5 X 1.6 180 KM z przebiegiem 27 tys. km. Komfort priorytetem

autor Małgorzata Kozikowska
2024-04-01
peugeot 407 3 Wiadomości
Testy

Test: Używany Peugeot 407 2.0 140 KM z gazem – wrażenia użytkownika. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Maciej Mokwiński
2021-12-09
Nowy Peugeot 508
Testy

Test: Peugeot 508 GT BlueHDi 180 – 2000 km po polskich drogach. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2019-05-08
renault clio 2022 3 Wiadomości
Renault - testy i opinie

Test: Ile gazu pali Renault Clio 1.0 TCe 100 KM z fabryczną instalacją LPG w autostradzie i w mieście? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Tomasz Nowicki
2022-03-11

Najnowsze komentarze

  • Anonimowo - Prezydent Francji Emmanuel Macron w nowym luksusowym DS N°8 podczas obchodów Dnia Zwycięstwa
  • Bartono - Jaguar szuka nowej agencji reklamowej i leczy rany. Fatalna kampania zachwiała wizerunkiem firmy
  • Zbyszek - Leapmotor T03 z rekordem zasięgu. Aż 400 kilometrów na jednym ładowaniu!
  • Inny Anonimowy - Prezydent Francji Emmanuel Macron w nowym luksusowym DS N°8 podczas obchodów Dnia Zwycięstwa
  • Sergiusz - Citroën dba o letni komfort kierowców – w Indiach rusza kampania „Citroën Summer Cruise 2025”
  • Inny Anonimowy - Jaguar szuka nowej agencji reklamowej i leczy rany. Fatalna kampania zachwiała wizerunkiem firmy
  • Inny Anonimowy - Leapmotor C10 REEV w Polsce. Premierowy pokaz na Poznań Motorshow 2025

Zobacz też

Peugeot Expert TwinCab Edition trafia na niemiecki rynek

Ile musimy pracować na nowy samochód? Będziecie zaskoczeni

Renault tworzy kolejną inteligentną wyspę. Tym razem w Brazylii: żadnych aut spalinowych!

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
24
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz