Nowa Alfa Romeo 33 Stradale zatriumfowała w corocznym konkursie organizowanym przez magazyn Quattroruote od 2000 roku. Zdobywając 44,5% głosów, ekskluzywny „dwumiejscowy” zdobył nagrodę specjalną w kategorii Dream, potwierdzając atrakcyjność niestandardowego samochodu opartego na odwadze do marzeń.
Obecnie, w 25. roku istnienia, od 2022 roku prestiżowy konkurs – wygrany przez Alfę Romeo – przyznaje trzy nagrody specjalne, w kategoriach Concept, Dream i Lifestyle. Kandydatami są samochody sportowe lub serie specjalne, wykluczone ze względu na ich atrakcyjność z krótkiej listy do nagrody „Nowy Samochód Roku”, upragnionego tytułu, który włoska marka zdobyła kilkakrotnie za modele 147 (2001), MiTo (2009), Giulietta (2011), Giulia (2017), Stelvio (2018) i Tonale (2023).
W każdej z trzech kategorii specjalnych redakcja Quattroruote wybiera cztery samochody i prosi swoich czytelników o oddanie głosów na stronie internetowej magazynu i kanałach mediów społecznościowych. Nowa Alfa Romeo 33 Stradale odniosła przytłaczające zwycięstwo, wyprzedzając trzy supersamochody renomowanych międzynarodowych marek.
Wyprodukowana w zaledwie 33 ekskluzywnych egzemplarzach, które zostały już wyprzedane, nowa 33 Stradale została zaprojektowana jako unikalne, jedyne w swoim rodzaju dzieło sztuki, dzięki bezprecedensowemu poziomowi personalizacji. Nowy supersamochód Alfa Romeo jest produkowany we współpracy z firmą Touring Superleggera, zgodnie z unikalnym procesem rzemieślniczym, najwyższymi standardami jakości i obsesyjną dbałością o szczegóły.
„Jesteśmy dumni z otrzymania tej prestiżowej nagrody, przyznanej nowej 33 Stradale przez czytelników Quattroruote, prawdziwych entuzjastów i ekspertów w dziedzinie międzynarodowej motoryzacji. Aby spełnić marzenia, niezbędnym składnikiem jest spora dawka odwagi i szczypta zdrowego szaleństwa. Ten sam przepis zaowocował modelem 33 Stradale z 1967 roku, do dziś uważanym przez wielu za jeden z najpiękniejszych samochodów w historii. Z tą samą śmiałością i wizją Alfa Romeo stworzyła teraz nowe 33 Stradale, „manifest” możliwości włoskiej marki – teraz i w przyszłości – w zakresie stylu i wrażeń z jazdy” – powiedział Raffaele Russo, Country Manager Alfa Romeo we Włoszech.
Najnowsze komentarze