Citroën AMI to budzący ogromny emocje mini samochód elektryczny, który charakteryzuje się przystępną ceną i wyjątkowo odważnym designem. Teraz Citroën wprowadza limitowaną serię My Ami Tonic.
My Ami Tonic zawiera ekscytujące, energetyzujące elementy graficzne, które wyrażają inną stronę charakteru Ami. Czterokołowiec Citroëna zawsze charakteryzował się dużymi możliwościami personalizacji i dodatków, stanowiąc niezwykły plac zabaw dla każdego klienta, który może stworzyć Ami wyrażającą to, kim jest.
„Zespół projektantów Citroëna chciał wnieść do nowej wersji odrobinę świeżości i witalności. Połączenie bloków żółci cytrynowej i khaki, w połączeniu ze sprytnymi rozwiązaniami technicznymi (strzałki kierunkowe „otwarte”) nadaje My Ami Tonic figlarny charakter, czyniąc z niej swojego rodzaju zabawkę dla dorosłych w wieku od 14 do 77 lat” – powiedział Mathieu Wandon, szef działu projektowania graficznego Citroëna.
Citroën Ami to prawdziwy fenomen społeczny, który spełnia nowe aspiracje w zakresie mobilności do codziennych, lokalnych podróży. Jest elektryczny, niedrogi, bezpieczny, wygodny i ochronny, bezstresowy, bez konieczności posiadania prawa jazdy. Innowacyjny w swojej nowoczesnej odpowiedzi na potrzeby klientów w każdym wieku, wyróżnia się w krajobrazie swoją unikalną osobowością, która odróżnia go od tradycyjnych opcji na rynku. Driving Ami jest wyrazem poparcia dla innego podejścia do mobilności, w sposób zabawny i całkowicie pewny siebie. Jego styl nadwozia jest wyjątkowy i radosny, ale z bojowym akcentem.
MY AMI TONIC, WYRAZISTA I OŻYWIAJĄCA OSOBOWOŚĆ
My Ami Tonic to wersja pełna energii, która wzmacnia gamę Ami i inspiruje do działania poprzez swoje kolory i wyposażenie. Wyposażona jest w elementy personalizacji dostępne w innych wersjach, takie jak zderzaki i belki dachowe. Jego nowe detale stylistyczne łączą kolor khaki i jaskrawy żółty w świeżej, żywej wersji, która zachęca pasażerów do podejścia do każdej podróży z witalnością.
Elementy stylistyczne, które wzmacniają energetyczny charakter Ami i dynamiczne wrażenia z jazdy w trybie elektrycznym.
Z zewnątrz Ami Tonic wygląda zupełnie inaczej, a jej atutem są nowe ramki reflektorów, które przypominają okulary przeciwsłoneczne. Ta charakterystyczna wersja zawiera elementy, które wzmacniają inne wersje, takie jak listwy kół, czarny panel przedni pod przednią szybą oraz przednie i tylne zderzaki zwiększające wytrzymałość, a także nadkola i belki dachowe.
Wnętrze My Ami Tonic jest standardowo wyposażone w funkcjonalne akcesoria, takie jak uchwyt na smartfon, trzy pojemniki, siatki w drzwiach, centralna siatka oddzielająca, haczyk na torbę, maty podłogowe i klucz Dat@mi służący do połączenia smartfona z Ami. Ten zestaw wyposażenia tak bardzo ułatwia codzienność.
Zobacz: nowe samochody Citroën
Elementy graficzne w wyrazistych kolorach: khaki i żółtym
Kolory My Ami Tonic zostały starannie dobrane. Połączenie khaki i żółtego wnosi do Ami energię.
Odcień khaki pojawia się na zewnętrznych listwach ozdobnych i dolnych naklejkach drzwi, a we wnętrzu na schowkach wbudowanych w deskę rozdzielczą i obrzeżach wokół siatek drzwiowych. Kolor khaki, będący kolorem relaksu i spokoju, sprzyja uczuciom optymizmu, harmonii i spokoju. Ten odcień zieleni jest również echem bogactwa natury, podkreślając ekologiczne zaangażowanie Ami. Jako pojazd elektryczny, Ami szanuje środowisko, a jego cisza na drodze inspiruje do spokoju.
Często uważany za ciepły i orzeźwiający kolor, żółty wprowadza żywe akcenty na naklejkach na drzwi opracowanych specjalnie dla My Ami Tonic, dwóch wnękach na przednim panelu, paskach używanych do otwierania i zamykania drzwi od przedziału pasażerskiego oraz haczyku na torbę po stronie pasażera. Kolor żółty również wzbudza ciekawość. Citroën wykorzystał go, aby zwrócić uwagę na strzałki kierunkowe umieszczone na nadwoziu, które mają ukierunkować pasażerów na korzystanie z funkcji Ami. Na przykład strzałki na tylnych panelach ćwierćosiowych pokazują, jak otworzyć okna, a strzałki na nadkolach w zabawny sposób pozwalają sprawdzić, czy koła są prawidłowo ustawione. To techniczne, taktyczne oznakowanie nawiązuje do stylu detali stosowanych w dziedzinie aeronautyki.
W tym samym duchu, trzy białe strzałki kierunkowe, umieszczone w sekwencji w dół wewnątrz panelu drzwi, pokazują jak poruszać klamką, aby otworzyć drzwi. Natomiast naklejka na klapach okiennych określa współrzędne GPS długości geograficznej centrum technicznego Grupy Stellantis, ADN (Automotive Design Network), które znajduje się w Vélizy. Ponadto dwa małe detale estetyczne podkreślają, że My Ami Tonic jest całkowicie elektrycznym obiektem mobilnym: samoprzylepny „+” na klamce drzwi kierowcy i „-” na klamce drzwi pasażera, symbolizujące bieguny akumulatora.
Zobacz: Citroën AMI dla gości hotelu we włoskich górach
My Ami Tonic będzie sprzedawany we Francji, Włoszech, Portugalii, Belgii, Wielkiej Brytanii, Grecji, Maroku i Turcji.
We Francji wersja ta jest już dostępna w formie zakupu za gotówkę od 8 990 euro z podatkiem lub w formie długoterminowego leasingu od 34,99 euro miesięcznie z podatkiem (przykład 48-miesięcznego leasingu z depozytem w wysokości 3 757 euro z podatkiem). Warunki finansowania w przypadku leasingu długoterminowego, takie jak płatności miesięczne i początkowa opłata leasingowa, mogą być dostosowane do budżetu nabywcy.
Najnowsze komentarze