Główne zmiany w gamie modelu 207, to:
– lampy przeciwmgłowe i listwy boczne w kolorze nadwozia z chromowanymi wykończeniami w standardzie wszystkich wersji;
– elektryczne lusterka w standardowym wyposażeniu wersji berline i SW;
– ogranicznik prędkości, skórzane obszycie kierownicy i sportowy zderzak są standardem wersji Active, zarówno w berline, jak i w SW;
– ogranicznik prędkości, pełnowymiarowe koło zapasowe, skórzane obszycie kierownicy i tylny czujnik parkowania są standardem wersji 64 w nadwoziu berline;
– WIP Nav (7-calowy kolorowy ekran nawigacji satelitarnej, radioodtwarzacz CD/mp3/wma z Bluetooth® i RDS), szyberdach, 16-calowe felgi ze stopów lekkich, pokryta skórą kierownica, aluminiowe nakładki na pedały, progi i gałkę skrzyni biegów dostępne będzie w standardzie w wersji Allure w nadwoziu hatchback oraz Outdoor SW.
Peugeot ogłosił tez nowy cennik gamy 207, w którym czytamy, że za podstawową wersję z benzynowym silnikiem 1.4i o mocy 75 KM trzeba będzie zapłacić (we Francji) 12.900 euro. Dopłata do wersji 5-drzwiowej wynosi 500 euro. Najtańsza wersja kombi, to wydatek rzędu 13.900 euro, zaś podstawowa odmiana 207 CC Sport napędzana 120-konnym benzynowym silnikiem 1.6 VTi kosztuje 19.750 euro.
W 2010 roku we Francji zarejestrowano 126.900 Peugeotów 207, czyli o 3.100 sztuk więcej, niż głównego rywala – Renault Clio III. Oznacza to jednocześnie, że 207-ka już czwarty rok z rzędu jest najlepiej sprzedającym się modelem w swojej klasie na rodzimym rynku.
KG
Najnowsze komentarze