Luca Napolitano, dyrektor generalny marki Lancia, otworzył Casa Lancia, pierwszy ekskluzywny kanał komunikacji online dla wyspecjalizowanych i certyfikowanych włoskich sprzedawców Lancii. Casa Lancia to kolejny krok naprzód w renesansie marki Lancia i pierwsza z serii inicjatyw nowego doświadczenia marki Lancii.
„Dzisiaj robimy kolejny krok do przodu w renesansie marki Lancia” – powiedział Luca Napolitano, dyrektor generalny marki Lancia – „który postępuje bardzo szybko i wykazuje coraz bardziej namacalne oznaki stawania się pożądaną, szanowaną i wiarygodną marką na europejskim rynku premium. Rzeczywiście, dzisiaj otwiera się Casa Lancia, pierwszy ekskluzywny kanał komunikacji online dla 240 oddanych i certyfikowanych włoskich sprzedawców Lancii. A dzięki Casa Lancia każdy sprzedawca będzie miał możliwość zadawania pytań, nawiązywania kontaktu z całym zespołem i wspólnego zgłębiania różnych tematów, tworząc prawdziwą społeczność opartą na autentycznych i wspólnych wartościach i celach”.
„Ale to nie wszystko. Trwa nowe doświadczenie marki, w którym klient znajduje się w samym centrum naszej renesansowej podróży i jest witany w środowisku premium, zarówno offline, jak i online. Rzeczywiście, mamy nową tożsamość korporacyjną, która jest już widoczna w 40 nowych włoskich salonach, a jednocześnie mamy całkowicie odnowioną nową stronę internetową, z silnym naciskiem na sprzedaż internetową. Lancia powraca, a jej powrót na rynek z każdym dniem staje się coraz bardziej realny!” – powiedział Luca Napolitano, dyrektor generalny marki Lancia.
Casa Lancia. Ekskluzywny kanał dla dedykowanych i certyfikowanych sprzedawców marki
Luca Napolitano otworzył dzisiaj Casa Lancia, internetowy kanał komunikacji zarezerwowany dla społeczności oddanych i certyfikowanych włoskich sprzedawców Lancii. W początkowej fazie, aż do premiery nowego Ypsilona, kanał będzie zarządzany bezpośrednio przez dyrektora generalnego marki, co jest wyraźnym znakiem tego, jak ważne są nadchodzące miesiące w dążeniu marki do pozycjonowania premium.
Casa Lancia ma na celu stworzenie bezpośredniego i autentycznego połączenia ze społecznością, w której każdy może komentować nowości, wyrażać opinie i dzielić się pomysłami z dyrektorem generalnym marki i wszystkimi innymi członkami społeczności, mając pewność otrzymania odpowiedzi w ciągu 72 godzin! Otwarcie Casa Lancia jest częścią szerszego procesu odnawiania sił sprzedaży Lancii we Włoszech, które obecnie tworzą handlowcy oddani marce i certyfikowani poprzez szkolenia na różnych poziomach. Szkolenie rozpoczyna się w tym miesiącu (lipiec) i kończy we wrześniu 2024 r., a jego celem jest uczynienie sprzedawców jeszcze ważniejszymi i zaoferowanie klientom końcowym najwyższej jakości i wciągających doświadczeń.
Nowy skoordynowany wizerunek marki
Po wprowadzeniu nowego logo i języka projektowego marki, Lancia wprowadza teraz wytyczne dotyczące nowego, skoordynowanego wizerunku, do użytku wewnętrznego i zewnętrznego, w zakresie stosowania całej tożsamości korporacyjnej Lancii (np. logo, liternictwo, kolory, obrazy, i wszystkie inne elementy graficzne).
Wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej firmy
Po otwarciu pierwszego salonu pilotażowego w Mediolanie w styczniu, nowa identyfikacja korporacyjna Lancii nabiera kształtu. Nowa tożsamość korporacyjna Lancii odzwierciedla cztery filary dziesięcioletniego planu strategicznego marki – jakość, elektryfikację, zrównoważony rozwój i innowacyjny model sprzedaży. Celem jest zapewnienie klientom końcowym najwyższej jakości zakupów, z wyraźną nutą włoskiej elegancji, która naprzemiennie łączy jasne i ciemne odcienie oraz wykorzystuje wysokiej jakości materiały. Aby zapewnić jeszcze bardziej wciągające wrażenia, po wejściu do salonu klient rozpoczyna swoją podróż do odkrywania „świata Lancii”, otoczonego starannie dobranymi meblami, które zapewniają autentyczne, typowo włoskie „poczucie domu”, możliwe dzięki włoskiej marce Cassina. Całości dopełnia naturalne światło, które wpada przez duże okna i podkreśla wystawione samochody niczym piękne rzeźby, które można podziwiać w każdym szczególe.
Nowa strona internetowa
Nowa strona internetowa Lancii jest już dostępna we Włoszech i będzie dostępna w innych krajach europejskich od października, oferując odnowiony styl, który doskonale odzwierciedla nastrój nowej Lancii, dzięki obrazom o większej sile wyrazu, przeznaczonym dla klientów kochających produkty „Made in Italy” za elegancję, innowacyjność i zrównoważony rozwój. Interfejs jest prostszy i bardziej intuicyjny, kładący nacisk na przejrzystość, z kompleksowymi informacjami i łatwymi w użyciu opcjami konfiguracji samochodu za pomocą zaledwie kilku kliknięć, aby być w pełni zgodnym z wartościami marki i maksymalnie skoncentrować się na sprzedaży internetowej.
Adres URL to www.lancia.it
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Lancia / Stellantis
Najnowsze komentarze