Citroën rusza z promocją komfortu w swoich samochodach. Nowa seria reklam nawiązuje bezpośrednio to najmocniejszej strony i jednej z większych zalet tego auta: wygody i komfortu.
Citroën, po dłuższej przerwie w swoich kreatywnych działaniach promocyjnych rusza z kampanią reklamową, która podkreśla wygodę i komfort swoich samochodów. Nie ma w tym zbyt wiele przesady – zawieszenie z hydraulicznymi ogranicznikami progresywnymi znakomicie tłumi nierówności i łagodzi doznania płynące z nierównych dróg. Najbardziej można to odczuć jadąc najpierw zwykłym samochodem a potem Citroënem po nierównej drodze. Bezpośrednie porównanie nie pozostawia wątpliwości, odczucia są zupełnie inne.
To rozwiązanie jest stosowane tylko w Citroënach i wybierając swoje nowe auto warto zawieszenia spróbować – nie jest to co prawda osławiona hydropneumatyka, ale i tak różnica jest kolosalna!
– Zabieranie kanapy ze sobą wszędzie może być uciążliwe, na szczęście Citroën jest wyposażony w fotele Advanced Comfort Seats z wyściółką z pianki , pamięcią kształtu, co czyni je niesamowicie komfortowymi – twierdzi w swojej najnowszej reklamie marka.
Citroën przygotował dwa pomysłowe materiały:
W pierwszej, którą widzicie poniżej, mamy do czynienia z zaskakującym obrotem sprawy na pływalni. Różnica komforcie jest ogromna a zdziwiona twarz mężczyzny mówi bardzo wiele.
Druga reklama to swojska wyprawa na ryby i także tutaj różnica w komforcie jest gigantyczna.
Citroën twierdzi, że nie jest to ostatnie słowo w dziedzinie promocji. Czekamy!
Najnowsze komentarze