Citroën C5 Aircross to komfortowy SUV. Wersja po faceliftingu pojawiła się niedawno w salonach. Samochód zyskał na zmianach, przód stał się bardziej wyrazisty a wygodne wnętrze daje teraz więcej możliwości kierowcy i pasażerom. Citroën reklamuje go w naszym kraju w oryginalny sposób.
Na filmie, zamieszczonym w sieci, słyszymy zaprzeczenie. Użycie słowa „nie” w kontekście reklamy ma bardzo ciekawe działanie z punktu widzenia psychologii. Mózg ma tendencję do ignorowania go w tego typu przekazie. W związku z tym reklama spełnia w tym przypadku dwie funkcje. Na poziomie świadomości odbiorcy zaciekawia go, przyciąga uwagę. Hasło, że coś nie jest dla nas budzi większe zainteresowanie, niż gdyby mówić, że coś dla nas jest. Na poziomie podświadomym mózg rejestruje „Ten samochód naprawdę jest dla Ciebie.”
Reklamodawcy nie sięgają często po taką konstrukcję przekazu, podobnie jak po humor, bo nie rozumieją, że właśnie w ten sposób łatwiej trafiają ze swoim przekazem do klientów, są zachowawczy.
„Jeśli nie jesteś kimś, kto lubi dać coś od siebie. Przestrzeń i komfort innych osób nie mają dla Ciebie znaczenia a pomaganie nie przychodzi ci naturalnie, bądźmy szczerzy: ten samochód nie jest dla Ciebie. Nowy SUV Citroën C5 Aircross Plug-in Hybrid – gdy chcesz dawać więcej – słyszymy w reklamie.
Nowy Citroën C5 Aircross zaczyna się obecnie w cenniku od 132.750 zł.Jego wyróżniającą cechą jest najwyższy w klasie komfort zawieszenia i foteli Citroën Advanced Comfort. Warto pójść do salonu na jazdę próbną i przekonać się samemu, jak bardzo może różnić się ta sama droga w zwykłym samochodzie i w Citroënie.
Najnowsze komentarze