W trzeciej edycji konkursu CITROËN CREATIVE AWARDS internauci zgłosili on-line prawie 1000 projektów, z których zostanie wybrana najbardziej innowacyjna i kreatywna aplikacja ułatwiająca życie kierowcom i pasażerom.
Od momentu ogłoszenia CITROËN CREATIVE AWARDS w dniu 17. grudnia 2012 roku, na zaproszenie CITROËNA do udziału w konkursie odpowiedziało ponad 570 kandydatów z 95 krajów. Zadaniem konkursowym w tej edycji było zaprojektowanie innowacyjnej aplikacji na smartfona, która ułatwi życie kierowcom lub pasażerom.
Komunikacja między samochodami, wirtualny pilot, synchronizacja list odtwarzania utworów muzycznych z sieci społecznych, nadzór nad podróżującymi dziećmi… Pierwsza selekcja wyłoniła 59 najlepszych projektów, które zostaną poddane głosowaniu w sieci. 4. marca internauci wyłonią laureata nagrody publiczności.
Natomiast 7 członków jury skrupulatnie analizuje każdy ze zgłoszonych projektów, aby wybrać trzech najbardziej utalentowanych twórców, którzy wykazali się kreatywnością i umiejętnością podejmowania odważnych wyzwań w duchu ‘Créative Technologie’ CITROËNA. Wręczenie nagród odbędzie się w dniu 28. marca br.
Wszystkie projekty oraz szczegółowe informacje na temat konkursu są dostępne na stronie www.citroencreativeawards.com
CITROËN CREATIVE AWARDS W SKRÓCIE…
Zadanie konkursowe:
– Zaprojektuj aplikację na smartfona, która ułatwi życie kierowcom lub pasażerom
7 członków Jury:
– Jean-Marc Tasseto, Dyrektor Google France
– Xavier Degon i Antonin Guy, uczestnicy Odysei elektrycznej
– Liu De, współzałożyciel i dyrektor ds. wzornictwa spółki telefonii komórkowej Xiaomi Corp.
– Luke Peters, redaktor naczelny magazynu T3
– Karine Israel, dyrektor generalny spółki ds. rozwoju nowych technologii Ydreams z São Paulo
– Jean-Marc Finot, Dyrektor ds. innowacji PSA Peugeot Citroën
– Arnaud de Lamothe, Dyrektor Marketingu Citroën
Nagrody pieniężne:
– Pierwsza nagroda: 10.000 €
– Druga nagroda: 2.000 €
– Trzecia nagroda: 1.500 €
– Nagroda publiczności: 1.500 €
Citroen
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze