Citroën AMI na ustach londyńczyków. Po jazdach standardowym modelem teraz w Anglii promowana jest specjalna złota edycja.
Citroën AMI to dwuosobowy samochód elektryczny, nazywany przez niektórych tosterem albo toi-toiem. Jednak jego złota edycja zupełnie nie przypomina niebiesko-szarawego nadwozia, które znamy z licznych zdjęć. Złoty, chociaż skromny samochód, zadebiutował na najlepszych ulicach Londynu, przyciągając wzrok i uwagę przechodniów.
Złoty AMI to element kampanii promocyjnej marki, która w oryginalny sposób pokazuje zupełnie inną stronę motoryzacji. Samochód ma dwa miejsca siedzące, prędkość maksymalna to 45 km/h a zasięg wynosi około 75 kilometrów, w sam raz na londyńskie korki. Dzięki elektrycznemu napędowi autko może cicho przemieszczać nawet w centrach miast, gdzie obowiązują ograniczenia wjazdu dla pojazdów spalinowych.
Zobacz: Testy samochodów nowych i używanych. Plusy, minusy, spalanie, pomiary
W ramach kampanii złote AMI zestawiono z drogimi modelami premium i umieszczono w prestiżowych lokalizacjach. W Anglii samochód ten dostępny jest za 99 funtów miesięcznie, opłata wstępna to 1627 funtów przy umówię na 24 miesiące. Ładowanie Citroëna do pełna trwa około dwóch godzin. Dzięki nadwoziu z tworzywa sztucznego AMI jest nie tylko stosunkowo niedrogi ale i lekki a jednocześnie odporny na typowe miejskie przygody typu stłuczki.
Zobacz: nowe samochody Citroën, promocje
Citroën prowadzi w Anglii intensywną akcję promocyjną tego modelu w postaci prezentacji w głównych miastach kraju. Tour zaczyna się 18 sierpnia a do wygrania jest oczywiście… AMI.
Najnowsze komentarze