10,6% tunezyjskiego rynku nowych samochodów w roku 2014 wykroiła dla siebie marka spod znaku dwóch szewronów. Citroën sprzedał w Tunezji w minionych dwunastu miesiącach 5.670 samochodów osobowych i tym samym został liderem branży samochodowej w tym kraju.
Było to możliwe dzięki odpowiedniej promocji interesujących modeli, wśród których szczególne zainteresowanie Tunezyjczyków budziły Citroën C4, C-Elysée oraz C4 Picasso. W gusta zamożniejszych klientów trafiły też modele gamy DS, teraz stanowiące już tak naprawdę odrębną markę.
Tunezyjski importer planuje dalszy rozwój marki w tym północnoafrykańskim kraju. Aktualnie sieć dealerska liczy 16 salonów, ale wkrótce powinno przybyć kilka kolejnych. Pozwoli to na zapewnienie klientom nie tylko dostępu do salonów, ale i do serwisów, dzięki czemu będą się czuli bezpieczniej, choć my wiemy, że Citroëny nie są samochodami awaryjnymi :-)
Największy punkt dealerski francuskiej marki w całej Afryce zlokalizowany jest w El Mghira, industrialnej strefie położonej na południowych krańcach Tunisu. Zajmuje powierzchnię aż 28.600 m² i zapewnia nie tylko szybki serwis, ale i właściwe warunki do zamówienia, a później do odbioru samochodu. Wszystko po to, by klienci byli zadowoleni na każdym etapie obsługi.
Citroën w Tunezji, to także centrum szkoleniowe w Charguia przeznaczone dla pracowników punktów dealerskich i serwisów. Szkolenia odbywają się w zgodzie z międzynarodowymi standardami marki. Dzięki temu obsługa klientów jest w pełni profesjonalna, a pracownicy starają się o zaspokojenie coraz bardziej wyrafinowanych wymagań klientów.
KG; grafika: Citroën Tunisie
Najnowsze komentarze