Od wprowadzenie na brazylijski rynek nowego Citroëna C3 nie minął jeszcze rok, ale auto nadal cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Po kilku zdobytych nagrodach i zaskakujących wynikach każdego miesiąca, hatchback o charakterze SUV-a zamknął czerwiec z liczbą 2.930 zarejestrowanych egzemplarzy, co oznacza wzrost o 82% w porównaniu z majem bieżącego roku.
Nowy C3 sprzedał się już w Brazylii w ponad 22.000 egzemplarzy i nadal znajduje się w pierwszej piątce w swoim segmencie.
Citroën świętował również wzrost znacząco powyżej średniej rynkowej. W porównaniu z majem 2023 roku, gdy cały brazylijski rynek wzrósł o 8%, francuska marka zyskała aż 60%. Łącznie zarejestrowano 3.175 aut, o 1.193 sztuki więcej niż w poprzednim miesiącu.
SOLIDNOŚĆ, INNOWACYJNOŚĆ I STYL
Nowy Citroën C3 wyróżnia się solidnym wyglądem, przestronnym wnętrzem, 10-calowym centrum multimedialnym Citroën Connect Touchscreen z Android Auto i bezprzewodowym Apple Carplay oraz największym bagażnikiem w segmencie.
W Ameryce Południowej model zdobył swoją pierwszą nagrodę w Brazylii, otrzymując tytuł „Najlepszego samochodu narodowego” magazynu CAR w listopadzie 2022 roku, zaledwie dwa miesiące po wprowadzeniu na rynek. Zdobył również nagrodę dla „Najlepszego samochodu krajowego z silnikiem do 1.2 l”, przyznaną przez Associação Brasileira da Imprensa Automotiva (Abiauto) oraz dla najlepszego kompaktowego hatchbacka w konkursie Estadão Mobility Award 2023 (najlepszy samochód miejski) podczas 19. WORLD CAR AWARDS.
Zobacz nasz redakcyjny test Nowego Citroëna C3 w wersji na Amerykę Łacińską
Nowego C3 można nabyć w ramach szerokiej gamy pakietów finansowania, z opcjami bez opłat z 60% zaliczką i pozostałymi ratami w 24 ratach w niektórych wersjach.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze