Nowe partnerstwa we Francji…
W ubiegłym roku Citroën ogłosił rozpoczęcie 4-letniej współpracy z Francuską Federacją Piłkarską oraz reprezentacją Francji w piłce nożnej. Śmiałe wejście w świat Niebieskich oznacza wszak przyjęcie zobowiązań związanych m.in. z Euro 2012 oraz Mistrzostwami Świata w roku 2014. Dzięki wyznawanym przez markę wartościom – odwadze, kreatywności i wysokim standardom – Citroën pragnie umacniać swoje zaangażowanie w świat piłki nożnej. W związku z tym marka nawiązała współpracę z dwoma jakże wyrazistymi klubami piłkarskimi z Francji: Paris Saint-Germain i Olympique Marsylia.
Współpraca z Paris Saint-Germain w sezonie 2011/12 obejmie m.in. promocje związane z kilkoma Citroënami C1.
Z kolei w przypadku Olympique Marsylia umowa przewiduje korzystanie przez zawodników z Citroënów DS4. W tym wypadku umowę podpisano na dwa lata.
Przy okazji, w celu zwrócenia jeszcze większej uwagi fanów piłki i Citroëna na mecz pomiędzy obydwiema drużynami (PSG-OM) w dniu 27. listopada, Citroën wprowadzi dwa unikalne modele DS3, które będzie można zdobyć biorąc udział w wirtualnej grze na Facebooku (www.facebook.com/Citroen.France).
…i poza Francją
Sport jest unikalną wartością łączącą ludzi na całym świecie. Nic dziwnego, że wielkie światowe koncerny chętnie nawiązują współpracę ze znanymi klubami, czy nawet całymi federacjami.
Citroën idzie tą samą drogą. Od 2008 roku współpracuje z klubem zza Kanału, czyli z londyńskim Arsenalem. Zawarta wówczas 3-letnia umowa została właśnie przedłużona.
W ślad za tym podpisano też 2-letnią umowę z sycylijskim Palermo. Zawodnicy klubu otrzymają do dyspozycji Citroëny DS3, DS4 i C5, ale marka zastrzegła sobie również prawo do przygotowywania specjalnych ofert dla dealerów działających na wyspie.
Kolejną umowę, tym razem w samym sercu Europy, podpisano na okres trzech lat z FK Austria Wien. Citroën został oficjalnym sponsorem austriackiego klubu.
KG
zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze