Citroën odniósł się do przejęcia Twitttera przez Elona Muska. Zrobiono to w nieco ironiczny sposób.
Przejęcie Twittera przez nowego właściciela wywołało falę komentarzy w sieci. Twitter, będący międzynarodową i bardzo popularną platformą, daje możliwość szybkiego docierania z krótkim przekazem do milionów ludzi. W Polsce jest bardzo chętnie wykorzystywany m.in. przez dziennikarzy i polityków. Korzystają z niego również celebryci.
Elon Musk, będący m.in. właścicielem Tesli, przejął kilka dni temu kontrolę nad popularną platformą społecznościową Twitter. Serwis ten jest wykorzystywany do komunikacji i dyskusji między innymi przez producentów samochodów. Nic więc dziwnego, że pojawienie się tam Muska wywołuje falę komentarzy wśród innych firm. Komentatorzy zastanawiają się, w jaką stronę będzie rozwijać się Twitter, który do tej pory stanowił potężne narzędzie komunikacyjne.
Hello to the social media platform owned by one of our competitors
— Citroën (@Citroen) October 28, 2022
Citroën zamieścił na Twitterze wpis, w którym skomentował zakup Twittera w nieco ironiczny sposób: „Witaj w social media należących do jednego z naszych konkurentów” – napisała marka w swoim krótkim oświadczeniu.
Wpis ten wywołał falę komentarzy, którzy przypomnieli między innymi podobieństwo pomiędzy Citroënem Karin a Tesla Truck:
Both of you are great! 😘😘😘 pic.twitter.com/SO3qHprSQ1
— BogusThought (@BogusThought) October 28, 2022
Fani Citroëna skorzystali też z okazji aby przypomnieć o tym, że chcieliby z powrotem zobaczyć hydropneumatykę w samochodach marki, wspominają też legendarne modele takie jak DS, CX czy XM.
Zobacz: Citroën Karin zainspirował Elona Muska?
Nie tylko Citroën zareagował na przejęcie Twittera. Niektórzy producenci samochodów już teraz oświadczyli, że zaprzestają kampanii reklamowych na Twitterze. Nie chcą wspierać konkurenta.
Najnowsze komentarze