Na miesiąc przed końcem roku Citroën utrzymuje trzecie miejsce na hiszpańskim rynku pojazdów elektrycznych z 3.605 rejestracjami i 6,6% udziałem w tym segmencie rynku, głównie dzięki modelom „Made in Spain”, takim jak Citroën ë-Berlingo i Citroën ë-C4.
Profesjonaliści ufają gamie elektrycznych pojazdów użytkowych Citroëna, która w okresie od stycznia do listopada zajmuje pierwsze miejsca w rankingach sprzedaży z 2.178 rejestracjami i udziałem w rynku na poziomie 24,9%.
W pierwszych jedenastu miesiącach roku Citroën zarejestrował w Hiszpanii ogółem 54.511 samochodów osobowych i pojazdów użytkowych. Liczby te odpowiadają udziałowi w rynku wynoszącemu 5,4%.
Podsumowanie listopadowej sprzedaży w Hiszpanii ma szczególne znaczenie: jest ostatnim przed końcem roku i pozostawia jedynie 31 dni grudnia na realizację celów rocznych. W przypadku Citroëna miesiąc świąteczny będzie okazją do utrzymania trzeciej pozycji na całym rynku pojazdów elektrycznych, przed którą stoi z 6,6% udziałem w rynku i 3.605 rejestracjami w skumulowanych wynikach za jedenaście pierwszych miesięcy bieżącego roku.
Citroën, jako pionierska marka w dziedzinie elektryfikacji, oferująca tak napędzane modele od dziesięcioleci, takie jak Citroën Saxo Electric, Citroën C-15 Electric czy ostatnio Citroën C-Zero, oferuje swoje doświadczenie, innowacyjne powołanie i ekskluzywną wizję komfortu. Trzy wysoko cenione czynniki, które zostały wzięte pod uwagę przy elektryfikacji gamy pojazdów użytkowych spod znaku szewronów z ofertą wyróżniającą się użytecznymi funkcjami, wysokim poziomem wyposażenia, zasięgiem dostosowanym do potrzeb wielu firm i profesjonalistów oraz możliwościami i różnymi czasami ładowania dla każdego modelu. Gama ta stanowi realną alternatywę dla zapewnienia mobilności w sposób zrównoważony i ze swobodą dostępu do centrum dużych miast.
Na tym wschodzącym rynku, przy wszystkich wymaganiach profesjonalistów i firm decydujących się na elektryczne pojazdy użytkowe, Citroën jest liderem z 2.178 rejestracjami. To ponad trzykrotnie więcej niż w tym samym czasie w roku ubiegłym i przekłada się dziś na udział rynkowy wynoszący 24,9%.
Na całym rynku (napędy spalinowe i zelektryfikowane) Citroën osiągnął w ciągu jedenastu miesięcy br. 54.511 rejestracji samochodów osobowych i lekkich pojazdów użytkowych oraz rynkowy udział 5,4%.
Najlepiej sprzedający się w tym roku w Hiszpanii model marki, Citroën C3, ma już 11.936 rejestracji, a tuż za nim plasuje się Citroën C4 „Made in Spain” z liczbą 10.921 rejestracji. „Aragoński” Citroën C3 Aircross zajmuje trzecie miejsce wśród samochodów osobowych z szewronami z 8.706 zarejestrowanymi egzemplarzami.
Na rynku elektrycznych czterokołowców liderem sprzedaży jest Citroën Ami z 563 rejestracjami, co stanowi 87,2% udziału w tym segmencie.
Poznaj gamę aut elektrycznych i hybrydowych Citroëna dostępnych w Polsce
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze