Citroën, chcąc zwiększyć zainteresowanie usługami Autoryzowanych Stacji Obsługi, wprowadza na rynek bardzo ciekawy produkt w postaci przedpłaconych przeglądów samochodów używanych.
Jak zachęcić klientów do częstszego korzystania z Autoryzowanych Stacji Obsługi? A na przykład oferując im możliwość wykupienia przeglądów w formie usługi przedpłaconej, za którą opłatę można można rozłożyć na raty. Ma to same korzyści: serwisy producenta mogą sobie zaplanować przychody i ilość pracy a więc także niezbędne zasoby a klienci z góry wiedzą ile zapłacili i przy wizycie w ASO nie płacą już nic.
Zobacz: wiadomości na temat marki Citroën. Codziennie
Citroën wprowadza taki plan w Chile. Jest to usługa przeglądów przedpłaconych dla używanych modeli z gamy o przebiegu poniżej 40 tys. kilometrów, która nie jest powiązany z kredytem samochodowym, można ją opłacić np. kartą kredytową w maksymalnie 12 ratach w cenie gotówkowej.
Zobacz: testy samochodów Citroën. Opinie, pomiary, spalanie
Marka z szewronami oferuje rabaty do 22% na zaplanowaną usługę, w zależności od modelu i rodzaju przeglądu, ze średnią oszczędnością 18%. Usługa nie obejmuje co prawda nieplanowanych czynności i wymiany części spowodowanych zużyciem, takich jak klocki i tarcze hamulcowe, ale pozwala rozsądnie zaplanować koszty i opłacić je w wygodnych ratach.
Zobacz: nowe samochody Citroën w Polsce. Promocje i wyprzedaże do 60.000 zł
„Przedpłacone przeglądy prewencyjne oferują wiele korzyści dla użytkowników” – mówi Guillermo Erdmann, kierownik ds. obsługi posprzedażnej w Citroën Chile – „W zależności od modelu, oferujemy znaczne rabaty w wysokości ponad 22%, a także neutralizujemy efekt inflacji, a wszystko to w stałej racie bez odsetek.
Najnowsze komentarze