Citroën – sprawdź ofertę
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia motoryzacji
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Kontakt
    • Redakcja
    • REKLAMA
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

Czy Dacia Jogger jest mniejsza od Lodgy? Nasze pomiary

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2022-09-11
w Wiadomości, Dacia
Czas czytania 7 minut
1.4k
A A
7
jogger lodgy wymiary Wiadomości

Dacia Jogger jest dłuższa, szersza i ma większy rozstaw osi niż Dacia Lodgy. Jednak niższa sylwetka oraz inny kształt nadwozia sprawiają, że nie wszystkich miejscach Jogger jest większy.

Dacia Lodgy wychodzi już ze sprzedaży i ostatnie egzemplarze znajdują się jeszcze na placach u dealerów. Są to bogato wyposażenie wersje z oszczędnymi silnikami diesla. W sprzedaży króluje Dacia Jogger, znacznie nowocześniejsza, lepiej wyposażona, zbudowana z lepszych materiałów.

Peugeot 408 – reklama

Wiele osób zastanawia się, czy Jogger jest większy czy mniejszy od Lodgy. Pomiary, które wykonaliśmy na obu samochodach nie pozostawiają wątpliwości: Dacia Jogger jest dłuższa, szersza, ma większy rozstaw osi i zdecydowanie większy prześwit ale w środku o kilka centymetrów ustępuje Lodgy.

Warto przeczytać!

Nowa Dacia Bigster

Nowa Dacia Bigster królową oszczędności wg ADAC. Jest lepsza niż Skoda Octavia

2025-11-12
1. Polska rejestracje nowych aut w pazdzierniku 2025 roku Wiadomości

Polska – rejestracje nowych aut w październiku 2025 r.

2025-11-11

To najdroższa Dacia Bigster oferowana od ręki w Polsce, ale nadal tańsza niż podstawowa Toyota RAV4

2025-11-11

Ile kosztuje najtańsza nowa Dacia z automatem?

2025-11-11

W czym Dacia Jogger jest lepsza? Długość, szerokość, wysokość, rozstaw osi, prześwit i szerokość na wysokości siedzisk – I rząd, szerokość na wysokości siedzisk – II rząd.

W czym Dacia Lodgy jest lepsza? Szerokość na wysokości podłokietników – I rząd, szerokość nad podłokietnikami – I rząd, szerokość na wysokości dolnej krawędzi szyb – I rząd, szerokość na wysokości górnej krawędzi szyb – I rząd, szerokość na wysokości podłokietników – II rząd, szerokość nad podłokietnikami – II rząd, szerokość na wysokości dolnej krawędzi szyb – II rząd, szerokość na wysokości górnej krawędzi szyb – II rząd, wysokość od siedziska do podsufitki – II rząd, szerokość na wysokości siedzisk – III rząd, szerokość na wysokości podłokietników – III rząd, szerokość nad podłokietnikami – III rząd, szerokość na wysokości dolnej krawędzi szyb – III rząd, szerokość na wysokości górnej krawędzi szyb – III rząd, wysokość od siedziska do podsufitki – III rząd i w pojemności bagażnika.

Szczegółowe pomiary Jogger vs Lodgy przestawia poniższa tabela:

Logan MCV IIDokkerLodgyJogger

długość

450,1436,3449,8454,7

szerokość

173,3175,1175,1178,4

wysokość

152,1185,2168,3163,2

rozstaw osi

263,5281,0281,0289,7

prześwit (pusty)

14,218,612,020,0

szerokość na wysokości siedzisk – I rząd

130,0128,5131,0136,0

szerokość na wysokości podłokietników – I rząd

127,0128,0126,5124,0

szerokość nad podłokietnikami – I rząd

142,0142,0142,0141,5

szerokość na wysokości dolnej krawędzi szyb – I rząd

152,0154,0154,5150,5

szerokość na wysokości górnej krawędzi szyb – I rząd

128,5131,0132,0128,5

wysokość od siedziska do podsufitki – I rząd

95,0110,0108,0100,0

szerokość na wysokości siedzisk – II rząd

131,5162,0141,0143,0

szerokość na wysokości podłokietników – II rząd

129,0146,0132,0128,0

szerokość nad podłokietnikami – II rząd

143,0146,0145,0140,0

szerokość na wysokości dolnej krawędzi szyb – II rząd

150,0161,0154,0149,0

szerokość na wysokości górnej krawędzi szyb – II rząd

125,0138,0131,0126,0

wysokość od siedziska do podsufitki – II rząd

95,5114,0103,097,5   94,5*

szerokość na wysokości siedzisk – III rząd

––110,0100,0

szerokość na wysokości podłokietników – III rząd

––110,0101,0

szerokość nad podłokietnikami – III rząd

––130,0124,0

szerokość na wysokości dolnej krawędzi szyb – III rząd

––152,5144,0

szerokość na wysokości górnej krawędzi szyb – III rząd

––136,0125,0

wysokość od siedziska do podsufitki – III rząd

––91,092,5

pojemność bagażnika [l]

573 – 1.518800 – 3.000207 – 2.617160 – 708 – 1.819

* mniejszy wymiar pośrodku, większe na siedzeniach bocznych

W większości przypadków są to niewielkie różnice, ale jednak występują i warto je wziąć pod uwagę.


google news Wiadomości
google preferowane Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

jogger lodgy wymiary Wiadomości
3 2 głosy
Ocena artykułu
Tagi: LodgyJoggerDacia
Udostepnij497Tweet311Udostepnij87
Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości - gdy zacząłem chodzić fascynowały mnie koła samochodów. Citroën, Peugeot i Renault zawsze!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
7 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • bigster dacia pgd Wiadomości

    To najdroższa Dacia Bigster oferowana od ręki w Polsce, ale nadal tańsza niż podstawowa Toyota RAV4

    5116 udostępnienia
    Udostepnij 2046 Tweet 1279
  • 2.0 HDi – prawdopodobnie najlepszy silnik świata wciąż godny uwagi

    23680 udostępnienia
    Udostepnij 9472 Tweet 5920
  • Nowa Dacia Bigster królową oszczędności wg ADAC. Jest lepsza niż Skoda Octavia

    1271 udostępnienia
    Udostepnij 508 Tweet 318
  • Polski promocyjny cennik nowych samochodów Dacia – listopad 2025.

    8722 udostępnienia
    Udostepnij 3489 Tweet 2181

Testy samochodów

citroen c3 cargo jednak trafia takze na polski rynek 2 Wiadomości
Testy

Citroën e-C3 – opinie po jeździe: „Jego styl, komfort czynią z niego ciekawego gracza w miejskim segmencie”

autor Grzegorz Traczewski
2025-05-17
01. Renault Laguna Grandtour w teście Francuskie.pl Wiadomości
Testy

Renault Laguna Grandtour Limited 2.0 dCi 150 KM – Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2015-02-04
006. Nowe Renault Clio V ze 115 konnym dieslem Wiadomości
Testy

Test: Renault Clio V dCi 115 KM. Oszczędny diesel. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2019-12-19
Peugeot 508
Testy

Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 KM po przejechaniu 10.000 km. Subiektywna opinia czytelnika. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2021-02-06
peugeot 308 sw Wiadomości
Testy

Test: Peugeot 308 SW 1.6 HDI 110 KM – kompaktowy pojemny samochód sprawdzonej konstrukcji. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2009-04-21

Najnowsze komentarze

  • Anonim - Silnik 1.2 PureTech: jest nowa procedura naprawcza zwiększonego zużycia oleju
  • Inny Anonimowy - Fiat wprowadza limitowaną edycję „600 Hybrid Nero Cinema”
  • Mayor - Nie pójdziesz do więzienia za samo przekroczenie prędkości
  • Anonim - Ile kosztuje najtańsza nowa Dacia z automatem?
  • Jan - Polska – rejestracje nowych aut w październiku 2025 r.
  • Paweł - Fiat wprowadza limitowaną edycję „600 Hybrid Nero Cinema”
  • Roman - Nowy Alpine A390 wchodzi na rynek. Cena ujawniona

Zobacz też

Strajk w fabryce Peugeot w Maroku. Francuskie związki zawodowe wsparły protestujących

Zmiany w kadrze Stellantis. Nowy dyrektor Leapmotor w Polsce

Czy Polacy nienawidzą samochodów elektrycznych? Trochę tak i mają tu sporo racji

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
7
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz