Dacia dba o swoich dealerów i docenia ich działalność. Wyrazem tego dbania jest m.in. zaangażowanie w wydarzenia związane z życiem salonów i serwisów.
„W przemyśle motoryzacyjnym jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że wiele nowych samochodów i związanych z nimi produktów wprowadza na rynek, co jest bardzo miłe, ale nie tak wiele premier dla serwisów i obiektów posprzedażowych, nawet jeśli są one bardzo ważne dla jakiejkolwiek infrastruktury sprzedaży. Kilka dni temu miałem przyjemność uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu zorganizowanym przez jednego z naszych czołowych partnerów w rumuńskiej sieci: uruchomieniu nowego warsztatu i jego zaplecza technicznego do obsługi posprzedażowej, zbudowanego w oparciu o nowoczesne przepływy i zrównoważone technologie.” – napisał Viorel Asaftei, członek rady dyrektorów marki Dacia.
Zobacz: nowe samochody Dacia. Promocje na fabryczne instalacje LPG
„Cóż, nasza działalność opiera się na doskonałości w lokalnych społecznościach i bardzo szczególnym związku z nimi, dlatego bardzo ważne jest dla nas, aby zapewnić najlepsze środowisko dla rozwoju i wzrostu ludzi, aby zaoferować szansę wielu młodym ludziom na zdobycie umiejętności technicznych i zrobienie kariery jako mechanik lub technik przy użyciu najlepszych technologii, zmienić na dobre życie wielu rodzin, waloryzować pracę, poprawić krajobraz przedsiębiorczości i oczywiście zapewnić naszym klientom najlepsze usługi i jakość.” – dodał Asaftei.
Zobacz: testy samochodów Dacia. Pomiary, opinie, spalanie.
„Wydarzenie to podkreśliło podziw, jaki mam dla tych przedsiębiorców, którzy są oddani swoim zespołom i społecznościom, do których należą, zaangażowani i chętni do odniesienia sukcesu i doskonalenia się w swojej dziedzinie.” – podsumował dyrektor.
Najnowsze komentarze