Dacia Jogger podrożała a zmiana jest mocno odczuwalna przez klientów. Za podstawową wersję zapłacisz teraz więcej. Jak wygląda cena wersji bazowej?
Jeszcze do niedawna Dacia Jogger kosztowała 81.800 zł w wersji bazowej. Ślad po tej cenie znajdziemy zresztą na stronie producenta. Wchodząc w modele widzimy ceny najtańszych odmian danego samochodu. Jednak wybierając konfigurator sytuacja już się zmienia.
Dacia Jogger w 5-miejscowej wersji Expression zaczyna się obecnie od 86.050 zł, co oznacza zmianę aż o 4.250 zł. Co otrzymamy za te pieniądze? Będzie to Jogger z silnikiem 100 KM oraz fabryczną instalacją gazową, zintegrowaną z komputerem samochodu, wyposażony m.in. w:
- system multimedialny Media Display 8” (replikacja smartfona, radio DAB,4 głośniki, Bluetooth, 1xUSB)
-
zestaw wskaźników TFT 3,5″
-
komputer pokładowy
- szyby przednie regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym po stronie kierowcy
-
szyby tylne regulowane elektrycznie
-
lusterka boczne regulowane elektrycznie, podgrzewane z czujnikiem temperatury
-
tylna kanapa składana i podnoszona w układzie 1/3-2/3
-
światło w drugim rzędzie
-
3 zagłówki w drugim rzędzie
-
tapicerka materiałowa czarno-szara z jasnymi przeszyciami i wstawkami na desce
-
fotel kierowcy z regulacją wysokości z podłokietnikiem
-
kierownica pokryta skórą ekologiczną
-
luterko wsteczne z ustawieniem dzień/noc
-
kierownica z regulacją wysokości i głębokości
-
światła automatyczne LED,
- światła do jazdy dziennej LED
- światła przeciwmgłowe
-
wycieraczki automatyczne
-
centralny zamek
-
automatyczne zamykanie drzwi po ruszeniu
-
regulator i ogranicznik prędkości
-
tryb ECO
-
system wspomagania parkowania tyłem
-
klimatyzacja manualna
-
3 punktowe tylne pasy bezpieczeństwa z napinaczem pirotechnicznym na bocznych fotelach
-
system mocowania fotelika dla dziecka ISOFIX na bocznych miejscach z tyłu
-
zestaw do naprawy uszkodzenia opony
-
ESP z systemem wspomagania ruszania pod górę
-
funkcja połączenia alarmowego e-Call
-
ABS
-
poduszka powietrzna czołowa kierowcy
-
pas bezpieczeństwa kierowcy bez regulacji wysokości
-
aktywny system wspomagania hamowania
-
poduszki boczne z przodu + poduszki kurtynowe
-
wspomaganie nagłego hamowania (AFU)
-
ostrzeżenie o niezapięciu pasów
-
poduszka powietrzna czołowa pasażera z możliwością dezaktywacji
-
napinacze pirotechniczne pasów bezpieczeństwa przednich foteli
-
system monitorowania ciśnienia w oponach (pośredni)
Najnowsze komentarze