Każda historia, nawet ta szczęśliwa, ma swój koniec. Dacia kończy produkcję Logana MCV. Ten udany samochód doceniliśmy jako pierwsi w Polsce, jadąc na wyprawę dookoła Europy. Kilka tysięcy kilometrów w tym aucie pozwoliło nam poznać jego wszystkie zalety jak i wady.
Dacia Logan MCV została wyprodukowana w prawie 2,5 miliona egzemplarzy. MCV to była rewolucja pod względem ilości miejsca w środku. Logan MCV oferował ogromny rozstaw osi oraz siedem pełnowymiarowych miejsc lub gigantyczny bagażnik. Teraz jego następcą stała się Dacia Lodgy.
Na pożegnanie Dacia przygotowała na niektórych rynkach specjalny model Dacia Logan MCV Forever. W wyposażeniu znajdzie się nawigacja Tom Tom, klimatyzacja, radio z CD/MP3, USB oraz Bluetooth oraz sterowaniem z kierownicy. Do tego trzy lata gwarancji z możliwości wydłużenia do pięciu lat. Silniki dostępne w modelu MCV Forever to benzynowy 1.6 85, odmiana z LPG oraz diesel dCi 90 eco2.
Zapraszam do przeczytania artykułu Test Dacia Logan MCV – spełnione obietnice.
To był udany samochód.
Najnowsze komentarze