Dacia sprzedała w pierwszej połowie roku w Polsce blisko dziesięć tysięcy nowych samochodów, co daje marce 4,1% udziału w rynku samochodów osobowych. Do sukcesu przyczyniły się znakomity stosunek wartości do ceny oraz fabryczna instalacja LPG, dostępna w modelach Duster, Jogger i Sandero.
Dacia osiąga znakomite rezultaty w Polsce. W pierwszej połowie roku marka sprzedała blisko 10.000 nowych samochodów, osiągając 4,1% wśród samochodów osobowych i zajmując 8 miejsce wśród marek popularnych.
Dacia Duster zajęła trzecią pozycję w kategorii SUV wśród nabywców indywidualnych. Ten popularny samochód może być wyposażony w fabryczną instalację LPG, silnik diesla oraz napęd 4×4. To również Dacia z najmocniejszym napędem, w topowej wersji można ją zamówić ze znakomitym benzynowym silnikiem TCE o mocy 150 KM i automatyczną skrzynią biegów. Cena Dacii Duster zaczyna się od 79.900 zł. Skonfiguruj swoją Dacię Duster teraz.
Dacia Jogger, samochód który oferuje siedem pełnowymiarowych miejsc lub potężny bagażnik, zajął trzecie miejsce w segmencie C wśród klientów indywidualnych. Auto jest bardzo chętnie kupowane jako wybór dla większych rodzin. Od niedawna Dacia oferuje go również w wersji z opcjonalnym Sleep Pack, czyli zestawem z namiotem i łóżkiem, co czynniki go idealnym towarzyszem wypraw, o czym mieliśmy okazję się przekonać podczas wyprawy w polskie góry. Jogger również może być wyposażony w fabryczną instalację LPG.
Dacia Sandero trafiła na piąte miejsce zestawienia najchętniej kupowanych aut przez nabywców indywidualnych w segmencie B a jej sprzedaż również rośnie. Warto przypomnieć, że jest to najpopularniejszy samochód Europy.
źródło: Dacia
Najnowsze komentarze