Dacia rusza ze swoim kanałem na TIK TOKu. Popularny, szczególnie wśród młodszej części społeczeństwa serwis, to okazja do dotarcia ze swoim przekazem do potencjalnych klientów.
TIK TOK jest coraz popularniejszym medium także dla marek. Dacia, która chce dotrzeć do grona nowych, młodszych klientów, otworzyła tam swoje konto, na którym umieściła na razie jeden materiał z modelem Jogger. Widzimy go w kontekście wyjazdów w plener. W tym konkretnym przypadku Jogger pokazany jest w czasie wakacyjnych wyjazdów w plener, czy też jak to Dacia nazywa – outdoor.
Marka zmienia swój wizerunek i chce pokazywać swoje auta w kontekście przygody, aktywności, ruchu, odporności, w trudnych warunkach terenowych, tam gdzie zwykłe bulwarówki nie wjadą. To podejście pozwala jej nieco odróżnić się od mainstreamowych marek, których wygląd sugeruje że nie nadają się na odrobinę szaleństwa i wolności.
Kanał Dacii ma dopiero 22 tysiące obserwujących, ale liczba ta stale rośnie – trwa kampania reklamowa. TIK TOK jest okazją do zaprezentowania luźniejszych, mniej korporacyjnych materiałów. Z kanałem będą związani różni twórcy, którzy pokażą Dustera, Sandero, Joggera i Springa w różnych sytuacjach związanych z podróżowaniem.
Możemy spodziewać się wielu niespodzianek – marka zapowiada pokazanie też kulisów różnych wydarzeń, między innymi będzie tu ujawniać zapowiedzi swoich nowych samochodów. Obserwujcie więc kanał Dacia na TIK TOKu.
@dacia 👋 HERE WE ARE 👋 Ready, follow, off we gooooooo! #DaciaOnTikTok #AdventureInDacia
Najnowsze komentarze