W 2021 roku Dacia zaprezentowała nową tożsamość wizualną, która stopniowo zastąpi dotychczasową kolorystykę i logo. Zmiany są już widoczne w mediach społecznościowych i kanałach komunikacyjnych, ale na tym oczywiście nie koniec. Kolejnym etapem jest inauguracja nowej identyfikacji w sieci sprzedaży. Pierwszy salon zastosował się już do wytycznych. Zdjęcia koncesji we Francji pokazują, jak w najbliższym czasie będą prezentowały się również salony w Polsce.
Strategia marki Dacia obejmuje trzy etapy zmiany tożsamości obejmujące: media, dealerów oraz samochody. Po wprowadzeniu logo do sieci społecznościowych, reklam i na strony internetowe, przyszła kolej na sieć sprzedaży. W nadchodzących miesiącach wszystkie europejskie salony zmienią się w ten sposób.
Nową identyfikację wizualną zainaugurował salon w Melun we Francji. Wdrożenie oznakowania u pozostałych dealerów rozpocznie się wiosną tego roku. Projekt będzie kontynuowany z zastosowaniem odpowiednich standardów wewnątrz.
Zobacz test: Nowa Dacia Duster TCe 150 EDC. Jak radzi sobie wersja z automatem?Na salonie pojawił się grupy kontur w kolorze khaki, który zdaniem marki uosabia solidność i prostotę oraz wskazuje wyraźnie, gdzie znajduje się salon. Możemy zobaczyć również nowy emblemat składający się z czterech podświetlanych liter „Dacia” z czarnymi krawędziami i podświetleniem. Nazwa producenta jest więc widoczna zarówno w dzień, jak i w nocy.
Identyfikację ułatwia również duży totem z symbolem Dacii, który wita klientów i dostarcza praktycznych informacji. Totem jest wykonany z dwóch materiałów: metalu w kolorze khaki oraz dekoru inspirowanego drewnem. Ten ostatni ma na celu ocieplenie całości i przywołanie charaktery przygody, który jest bliski marce. Masywny design nadaje całości realną obecność w przestrzeni.
Dacia wymieniła również flagi, które zapewniają dodatkowe oznakowanie podkreślone akcentami w kolorze terakoty i piasku i sprawiają, że salon jest lepiej widoczny dla klientów. Już niedługo Dacia zaprezentuje również nowy wystrój wnętrza salonów a pod koniec roku 2022 nowe logo zobaczymy na samochodach. Rumuńska marka zamierza równolegle zmienić symbol w całej gamie a więc w modelach Duster, Sandero, Spring, Logan oraz Jogger.
Najnowsze komentarze