Badanie „Trusted Brands” przeprowadzono w Rumunii po raz siódmy. Plebiscyt ów ma za zadanie wyłonić marki i produkty cieszące się szczególnym zaufaniem konsumentów. Dacii ufa coraz więcej klientów – tendencja jest zdecydowana, a powinien ją umocnić kolejny model w gamie marki – kompaktowy minivan Lodgy.
„10 lat temu takie uznanie klientów wydawało się nie do pomyślenia” – wspomina Mihai Bordeanu, dyrektor marketingu Dacia Romania, obecny na gali „Reader’s Digest”. – „Jesteśmy dumni patrząc na to, jak ewoluowała marka Dacia, a ta nagroda zobowiązuje nas do dotrzymywania swoistych obietnic i kredytu zaufania, jaki zaciągamy u naszych klientów. Mam nadzieję, że owo zaufanie jeszcze wzrośnie po tym, jak oddamy klientom egzemplarze naszego najnowszego samochodu, Dacii Lodgy”.
KG
zdjęcia: Dacia
Najnowsze komentarze