Wśród pozytywnych oznak potwierdzających znaczenie targów EQUIP AUTO dla branży motoryzacyjnej, należy odnotować powrót w 2011 roku wielu ważnych przedsiębiorstw takich, jak Continental Teves-VDO, ContiTech, Hella, Knorr Bremse, Mahle, Meritor, TI Automotive (wyposażenie pojazdów), Facom (narzędzia), Washtec (myjnie) czy też Europa i Omia (blacharstwo lakiernictwo). Te ostatnie firmy będą wystawiać na terenie Miasteczka Blacharstwa i Lakiernictwa, organizowanego pod egidą Francuskiej Federacji Blacharstwa FFC. Wśród firm powracających na targi znaleźli się również tacy giganci jak PSA i Renault, którzy już potwierdzili już swoją obecność.
Jednocześnie wielu producentów podzespołów i części samochodowych, dostawców narzędzi i szereg grup dystrybucyjnych obecnych na targach dwa lata temu ponownie zgłosiło swój udział w imprezie, ponieważ uznało poprzednią edycję za niezmiernie udaną. Wymienić tu można Autodistribution, Beru-Borgwarner, Bosch, Corteco-Freudenberg, Delphi, Hutchinson, Mann+Hummel, NTN-SNR roulements, Schaeffler, Starexcel (Autolia Group), Valeo, ZF Trading.
W sektorze diagnostyki potwierdziły obecność firmy Actia i Texa, a w sektorze wyposażenia warsztatów samochodowych będą obecni, podobnie jak w 2009 roku, EGI Europe, Fog, Förch, KS Tool, Provac, Ravaglioli oraz SNA Europe.
Uwzględniając nowe podejście, które kształtuje nową rzeczywistość motoryzacji, organizatorzy targów EQUIP AUTO 2011 stawiają sobie również za cel umożliwienie podmiotom sektora obsługi posprzedażnej podejmowanie działań wyprzedzających i budowanie przyszłej struktury rynku poprzez włączanie w nią podmiotów górnej części łańcucha powiązań (producentów pojazdów, wyposażenia, podwykonawców, klastrów itp.).
W tym duchu, zainicjowane w 2009 roku i poświęcone pojazdom elektrycznym Forum EQUIP AUTO GreenTech, będzie okazją do ponownego zgromadzenia najważniejszych podmiotów branży i prezentacji poglądów na temat wyzwań i zmian zachodzących na tym rynku.
Kilka słów na temat EQUIP AUTO
EQUIP AUTO, międzynarodowe targi wyposażenia dla wszelkiego rodzaju pojazdów, stały się jedną z najważniejszych płaszczyzn wymiany pomiędzy producentami, dystrybutorami i zakładami naprawczymi, poszukującymi nowych produktów, usług i partnerów. Organizatorem targów jest Comexposium i jego partnerzy- udziałowcy: francuska Federacja Przemysłu Wyposażenia Pojazdów (FIEV) i Francuska Federacja Blacharstwa (FFC). W 2011 roku organizatorzy przygotowują się na przyjęcie 96.000 zwiedzających (w tym 35% z zagranicy) oraz 1.800 wystawców ze wszystkich sektorów tej branży (75% z zagranicy).
Źródło: Ambasada Francuska w Polsce
Najnowsze komentarze