Dyrektor ds. Zakupów Renault, Odile Desforges i Prezes RNPO (Renault-Nissan Purchasing Organization), a także Yann Vincent, Dyrektor ds. Jakości Renault, wręczyli nagrody Renault Supplier Quality Awards przedstawicielom dziesięciu dostawców części i usług. Nagrody te są wyrazem uznania dla skuteczności i wyjątkowej sprawności działań dostawców w zakresie zapewnienia jakości i mają na celu dalsze wzmacnianie motywacji wszystkich dostawców na drodze do realizacji stawianych przed nimi celów.
Niżej przedstawiamy trzech wyróżnionych dostawców usług i siedmiu dostawców część:
zakres zakupów | dostawca | produkt/usługa |
usługi | Pininfarina – D. Trzy Makiety Prototypów Samochodów | design |
Eurotek Trebnje | transport | |
Horiba Ltd | stanowiska testowe | |
części | Hirschvogel Umformtechnik | elementy skrzyni biegów |
Sanden | sprężarki | |
Diehl Metall Stiftung & Co. KG – Diehl Metall Schmiedetechnik | pierścienie synchronizatora | |
Mitsubishi Electric Corporation | alternator/rozrusznik | |
E.M.A.R.C. S.p.A. | obramowanie drzwi | |
Kartek Corporation | elementy tłoczone | |
Mann+Hummel Brasil Ltda | filtry |
Kryteria wyboru były różne w zależności od rodzaju dostarczanego towaru lub usługi. W grupie: zakupy części samochodowych i mechanicznych, dostawcy byli wybierani w oparciu o kryterium jakości części dostarczanych do zakładów Renault, szybkości reakcji przy rozwiązywaniu ewentualnych problemów w zakładzie, a także osiągnięcia w zakresie zapewnienia satysfakcji klienta. W grupie: dostawców usług, determinujące znaczenie miała ocena realizacji Kontraktów na zapewnienie jakości obsługi, która była mierzona za pośrednictwem kwestionariuszy prowadzonych przez cały czas realizacji zakupów.
Firma Renault uczyniła z jakości jeden ze swoich strategicznych priorytetów i główne zobowiązanie w ramach Kontraktu Renault 2009.
Najnowsze komentarze