5.300 czytelniczek i czytelników magazynu „auto-illustrierte” oddało swój głos w plebiscycie Best Cars 2018. Szwajcarski magazyn opublikował w tym tygodniu wyniki tego konkursu i okazuje się, że Renault Espace wskoczyło na podium w kategorii vanów.
Ten wynik podkreśla uniwersalność Renault Espace, który spełnia wszystkie wymagania wysokiej jakości eleganckiego vana, ale niesie w sobie również DNA innowacyjności w segmencie crossoverów. Renault Espace zdobyło trzecie miejsce w kategorii vanów w plebiscycie „auto-illustrierte”.
Trwające kilka lat kompleksowe odnowienie gamy modelowej Renault było wydarzeniem spektakularnym. Jeszcze chyba żaden producent w historii w tak krótkim czasie nie pokazał tylu nowych modeli, bądź nowych generacji swoich aut. To wszystko przyniosło znakomity efekt. Grupa Renault wraz z innymi markami wchodzącymi w skład Aliansu Renault-Nissan-Mitsubishi została w ubiegłym roku największym światowym producentem samochodów osobowych i lekkich aut dostawczych.
W przypadku Renault odnowa modelowa i zaprezentowanie nowych modeli przyniosło wymierne skutki sprzedażowe. W Szwajcarii, o której dziś piszemy, w 2017 roku marka sprzedała najwięcej aut od 2001 roku! Grupa Renault może się tam poszczycić przeszło 26.000 nowo zarejestrowanych samochodów. To o 3% więcej, niż w roku 2016. A do tego została wyróżniona przez użytkowników i fanów, o czym wspominamy dziś. Zresztą niebawem przeczytacie o jeszcze jednym wyróżnieniu dla Grupy Renault w plebiscycie „auto-illustrierte”.
„Renault Espace stworzyło segment rodzinnych minivanów. W swoim najnowszym projekcie pozycjonujemy go jako crossovera z cechami vana. W jednym samochodzie łączymy to, co najlepsze z dwóch światów. Tym bardziej doceniamy tę nagrodę, ponieważ potwierdza ona słuszność całego pakietu wzornictwa, elegancji, innowacji i high-tech. Nowa generacja Espace jest samochodem wysokiej jakości, który na nowy definiuje kulturę podróżowania. To, że jest to tak dobrze przyjęte auto przez szerokie grono czytelników uznajemy za wielki komplement” – powiedział podczas odbierania nagrody Claude Gregorini, dyrektor handlowy Renault Suisse SA.
Wraz z Espace, ponad 30 lat temu Renault wprowadziło nowy w Europie segment, ewoluując od niszy do prawdziwego boomu. Odważne Renault teraz ponownie zerwało w najnowszej generacji Espace ze wszystkimi konwencjami i ustawiło nowe Espace dokładnie pomiędzy dwoma segmentami.
Dzisiejsze Espace spełnia wymagania przestronnego, stylowego, wygodnego rodzinnego vana, którym może podróżować nawet siedem osób. Espace spełnia również wymagania dotyczące wielofunkcyjnego pojazdu do pracy i wypoczynku, z kompleksowym pakietem innowacji i najnowocześniejszych technologii. A wszystko to w bardzo rozsądnej, jak na ten segment i to wyposażenie, cenie.
System czterech skrętnych kół 4Control, Multi-Sense z personalizacją licznych parametrów, zaawansowane silniki i skrzynie biegów, oraz elementy komfortu, takie jak wentylacja foteli, masażer foteli, system stereo marki Bose® i wiele innych elementów, to tylko niektóre z udogodnień, jakie znaleźć można w aktualnej wersji Renault Espace.
Renault Espace jest dostępne w Szwajcarii w cenie od 35.900 CHF (Espace Life Energy dCi 130). I choć to dość wysoki przedział cenowy, to cieszymy się bardzo z nagrody przyznanej przecz czytelników magazynu „auto-illustrierte”.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Renault
Najnowsze komentarze