Share Now, lider rynku i pionier w dziedzinie współdzielenia samochodów, oficjalnie wchodzi w fazę bliskiej kooperacji z międzynarodowym dostawcą usług mobilnych Free2move koncernu Stellantis. Towarzyszy temu kampania „Wszystko jest lepsze, gdy się tym dzielimy”, która rozpocznie się 26 września 2023 r. i potrwa do końca października 2023 r.
Po przejęciu SHARE NOW przez Free2move w ubiegłym roku, rozpoczyna się oficjalna faza bliskiej kooperacji obu firm, z widocznością we wszystkich kanałach i na wszystkich rynkach Free2move oraz SHARE NOW. Uzupełnieniem tych działań jest ogólnoeuropejska kampania „Wszystko jest lepsze, gdy się tym dzielimy, która zostanie uruchomiona w Niemczech, Austrii, Włoszech, Holandii, Francji i Hiszpanii a później w koplejncyh krajach- informuje Stellantis.
Inicjatywy te stanowią podstawę pozycjonowania firm jako globalnego i kompleksowego dostawcy usług w zakresie mobilności.
„Rozpoczęcie naszej fazy co-brandingu jest ważnym kamieniem milowym, który podkreśla nasze zaangażowanie w ustanowienie siebie jako jednej z największych platform mobilności w Europie, oferującej szeroki zakres usług. Wraz z rozpoczęciem tej fazy otwieramy nowy rozdział dla Free2move i SHARE NOW i z niecierpliwością czekamy na zabranie naszych klientów w tę ekscytującą podróż” – powiedziała Brigitte Courtehoux, CEO Free2move i SHARE NOW, podkreślając znaczenie tego etapu.
„Kampania odzwierciedla naszą wizję transformacji mobilności w przestrzeni miejskiej. Ściśle współpracując z Jung von Matt / Spree, opracowaliśmy koncepcję, która doskonale odzwierciedla naszą wspólną tożsamość marki” – dodała Natalie Hoffmann, Director Brand w Free2move i SHARE NOW.
źródło: Stellantis
Najnowsze komentarze