W mediach, na portalach społecznościowych i w kanałach komunikacyjnych możemy zobaczyć nowe logo Grupy Renault.
Na początku roku 2021 marka Renault zaprezentowała swoją nową tożsamość, która mocno nawiązuje do lat 70. i modelu R5. Popularny samochód segmentu B wkrótce powróci na ulice jako auto elektryczne w stylu retro. Nowe logo producenta spod znaku rombu to jednak nie koniec wizerunkowej odmiany koncernu, przyszła kolej na odświeżenie tożsamości całej Grupy skupiającej marki Renault, Alpine, Dacia i Łada.
Grupa Renault zmieniła czcionkę emblematu na bardziej nowoczesną, zaokrągloną i zrezygnowała z żółtego koloru, który w poprzedniej wersji zdobił słowo „Groupe”. Logo pojawiło się już w mediach społecznościowych oraz na kanałach komunikacyjnych firmy.
Nowa tożsamość ma podkreślić zmiany jakie zachodzą w firmie w ramach strategii Renaulution, której szczegóły poznaliśmy w styczniu tego roku. Oprócz poprawy rentowności i kontroli kosztów, plan zakłada zmiany produktowe i odnowę segmentu C. Do 2025 roku koncern zamierza wprowadzić na rynek 14 modeli, w tym siedem kompaktowych. Ponadto Grupa chce mocno inwestować w napędy elektryczne oraz hybrydowe. Jeszcze w tym roku zadebiutuje nowe Renault Megane Electric, w planach jest również duży elektryczny SUV.
Najnowsze komentarze