niedziela, 7 sierpnia, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Dacia

Ile kosztuje najtańsza nowa Dacia z instalacją LPG?

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2022-06-12
w Dacia, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
5.9k 60
7
5.1k
UDOSTĘPNIEŃ
17k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Peugeot 205 z polską ekipą w turystycznym rajdzie przez całą Europę. Karolina i Adam wkrótce zawitają do Polski

Nowy Citroën C5 X: jego siła tkwi w komforcie, designie i napędzie. „Zrobił na mnie największe wrażenie w 2022 r.”

Nowa Alfa Romeo Tonale oficjalnym samochodem Festiwalu Filmu i Sztuki BNP Paribas Dwa Brzegi

Jak najtaniej jeździć samochodem? Niskie koszty jazdy to przede wszystkim rodzaj paliwa. W przypadku LPG jego cena jest prawie dwukrotnie niższa niż benzyna i to się może opłacać. Postanowiliśmy sprawdzić ile kosztuje najtańsza Dacia z LPG a do porównania wybraliśmy dwa najpopularniejsze w Polsce modele: Dacia Sandero i Dacia Duster.

Dacia od lat stawia na LPG i ma w tej chwili kilkunastoletnie doświadczenie z fabrycznymi instalacjami gazowymi. W przypadku tej marki są one w pełni zintegrowane z samochodem, włącznie z komputerem, dzięki temu mamy pełną funkcjonalność z podawaniem zasięgu i pozostałego paliwa łącznie.

Fabryczne zbiorniki LPG w Dacii mają 50 litrów pojemności i mieszczą 40 litrów gazu. To wystarcza, by łączny zasięg (benzyna + gaz) takiego samochodu grubo przekraczał 1300 kilometrów. Ile więc kosztuje najtańszy samochód z LPG?

Dacia Sandero LPG 100 KM ECO-G

Dacia Sandero to przestronny samochód klasy B, który przekonuje do siebie nowoczesną sylwetką i znacznie poprawionym w porównaniu do poprzedniej wersji wnętrzem. W najtańszej wersji kosztuje 48,5 tysiąca zł, ale 100-konny silnik z fabryczną instalacją LPG wymaga wybrania wyższego poziomu wyposażenia (Essential) i dopłaty 2300 zł w porównaniu z TCE 90. Dołożyliśmy też klimatyzację i łączna cena takiej najtańszej wersji z autogazem kosztuje finalnie 60.900 zł. Kolor samochodu – biały – w sam raz na obecne upały.

Na wyposażeniu są między innymi 15” felgi, komputer pokładowy, centralny zamek, automatyczne światła LED, składane oparcie tylnej kanapy w proporcji 2/3 i 1/3 oraz klimatyzacja manualna. Sandero oferuje dwa mocowania ISOFIX na bocznych miejscach z tyłu.

Sandero skonfigurujesz tutaj.

Dacia Duster LPG 100 KM ECO-G

Dacia Duster to SUV, bardzo popularny w Polsce wśród klientów indywidualnych. Najmodniejsze nadwozie, świetne właściwości terenowe, wysoki prześwit i bardzo dobry stosunek możliwości do ceny to najważniejsze zalety tego samochodu. W podstawowej wersji kosztuje 66.000 zł. W tym wyliczeniu bazujemy na wersji Essential, w której dopłata do silnika 100 KM z fabryczną instalacją gazową to 2300 zł, dopłacić trzeba też do klimatyzacji, 2500 zł, a więc drożej niż w przypadku Sandero.

Końcowa cena tak skonfigurowanego Dustera z LPG to 71.400 zł. Na wyposażeniu znajdziemy relingi, 16” koła, radio cyfrowe, centralny zamek, automatyczne światła LED, ISOFIX na tylnej kanapie na dwóch bocznych miejscach.

Dustera skonfigurujesz tutaj.

Warto pamiętać, że Dacia to marka budżetowa – nie znajdziemy to skórzanych wykończeń i wysokiej jakości materiałów. Przed zakupem, jak w przypadku każdego auta, warto wybrać się na jazdę próbną. Dacia oferuje też wiele samochodów dostępnych od ręki.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

2.6 15 głosy
Ocena artykułu
Tagi: DaciaDusterSandero
Udostepnij2043Tweet1277Udostepnij358
Poprzedni

Renault Fluence – komfortowy sedan. Opinie, awaryjność, silniki

Następny

Nowy Renault Scenic (2024). V generacja zmieni wszystko!

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny

Nowy Renault Scenic (2024). V generacja zmieni wszystko!

Renault Clio

Nowe Renault Clio traci silnik SCe 65, zmiany w cenniku modeli Arkana, Captur i Zoe

Nowy Opel Astra 2022

Ile kosztuje nowy Opel Astra? Jest już droższy od Peugeot 308

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
7 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Anonimowo - Stellantis trzecim najbardziej dochodowym producentem świata. Lepszy niż Toyota, Volkswagen i Hyundai
  • Zbyslav - Nowy Citroën C5 X: jego siła tkwi w komforcie, designie i napędzie. „Zrobił na mnie największe wrażenie w 2022 r.”
  • Anonimowo - Holding 1 zamierza kupić Renault Retail Group Warszawa
  • Tom - Dacia pozostanie przystępna cenowo. Tylko LPG i hybrydy, nie będzie żadnej elektryfikacji gamy
  • Tomasz O - Nowa Alfa Romeo Tonale oficjalnym samochodem Festiwalu Filmu i Sztuki BNP Paribas Dwa Brzegi
  • Przemek - Renault Kadjar i niepokojący świst przy szybszej jeździe. Jaka przyczyna?
  • Andrzej - Renault Kadjar i niepokojący świst przy szybszej jeździe. Jaka przyczyna?
  • Andrzej - Renault Kadjar i niepokojący świst przy szybszej jeździe. Jaka przyczyna?
  • Leszek - Citroën C6 to samochód dla ludzi niezwykłych. Wywiad z Tomkiem Nowakiem
  • Ddgjik - Renault Kadjar i niepokojący świst przy szybszej jeździe. Jaka przyczyna?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Peugeot 205 z polską ekipą w turystycznym rajdzie przez całą Europę. Karolina i Adam wkrótce zawitają do Polski
  • Nowy Citroën C5 X: jego siła tkwi w komforcie, designie i napędzie. „Zrobił na mnie największe wrażenie w 2022 r.”
  • Nowa Alfa Romeo Tonale oficjalnym samochodem Festiwalu Filmu i Sztuki BNP Paribas Dwa Brzegi
  • Dacia Sandero i Jogger z sukcesami w Irlandii
  • DS 4 wygrywa z Audi A3 w teście Auto Express
  • Uruchamianie używanego samochodu po wieloletnim postoju
  • Używana Dacia z salonu z gwarancją do 3 lat. Ceny już od 15 tysięcy zł
  • DS 7 Crossback z benzynowym silnikiem 180 KM w podróży do Włoch. Ile spalił ten luksusowy SUV?
  • Holding 1 zamierza kupić Renault Retail Group Warszawa
  • Nowe modele Renault z Rescue Code. Karta ratownicza fabrycznie


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
7
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.