Ile kosztuje używany Renault Talisman?

15 66

Używany Renault Talisman to ciekawa oferta z rynku wtórnego. Przestronny, wygodny, często oferowany z bardzo oszczędnymi silnikami diesla. Dwuletni samochód można kupić za mniej niż siedemdziesiąt tysięcy złotych, jeszcze z fabryczną gwarancją i od pierwszego właściciela. Wszystko to w ramach programu Renault Selection. Przygotowaliśmy dla Was zestawienie cen i ofert. 

Komfort, przestrzeń i styl

Renault Talisman to następca Laguny 3. Pojawił się na rynku w 2015 roku i szybko zdobył klientów, którzy docenili wygląd i wygodę. To jedno z najlepiej wyglądających aut w swojej klasie. Szczególne wrażenie robi masywny przód, z wyraźnie podkreślonymi krawędziami, za odpowiadają obrysowe światła LED. W środku znajdziemy wygodne i przestronne wnętrze i niezłe wyposażenie. Szukając używanego Talismana warto celować w samochody z drugiej połowy 2016 i 2017 roku, ponieważ wtedy miała zostać poprawiona większość drobnych niedociągnięć z pierwszego roku produkcji. Renault Talisman występuje zarówno w wersji klasycznej jak i kombi. Dużą zaletą tej ostatniej są spore możliwości przewozowe. Dzięki sporemu rozstawowi osi, który wynosi ponad 2,8 metra, w środku w obu wersjach jest bardzo przestronnie i na tylnej kanapie nikt nie będzie narzekał na brak miejsca. Wnętrze ma szerokość ponad 1,8 metra i jest wyjątkowo komfortowe. Długie przejazdy nie będą więc problemem.

Renault Talisman – jaki silnik wybrać?

Pod maską można spotkać wybór silników benzynowych od 150 do 200 KM. W 2018 roku do oferty wszedł 1.8 TCE o mocy 225 KM. Najmocniejszy diesel ma 160 KM, chociaż w ofertach używanych aut można spotkać też wersję 130 konną. Najlepsze wyposażenie mają wersje Initiale Paris i takiego samochodu warto szukać. Zdecydowanie nie polecamy za to najsłabszej, 110-konnej wersji – Talisman jest za ciężki i za duży do tak małej jednostki.

My polecamy wersję 1.6 130 KM – jest ekonomiczna i wystarczająco dynamiczna do samochodu a ceny samochodów z tym silnikiem są bardzo obiecujące. Stosunek ekonomii do ceny jest bardzo dobry.

Używany Renault Talisman: ile kosztuje?

Poniżej przedstawiamy zestawienie ofert z programu Renault Selection wraz z podstawowymi danymi:

Marka i modelSilnikRocznikPrzebiegCena
Renault Talisman1.6 dCi 130 KM20164703867 900 zł
Renault Talisman1.6 dCi 130 KM20164650068 900 zł
Renault Talisman kombi1.5 dCi 110 KM20172700069 900 zł
Renault Talisman1.6 dCi 130 KM20163420069 900 zł
Renault Talisman kombi1.5 dCi 110 KM20171900069 900 zł
Renault Talisman1.6 dCi 130 KM20157803069 900 zł
Renault Talisman1.6 dCi 130 KM20164250071 900 zł
Renault Talisman1.6 dCi 130 KM20164300074 900 zł
Renault Talisman1.6 dCi 160 KM20176300074 999 zł
Renault Talisman1.6 150 KM20172100075 999 zł

 

Renault Talisman – zalety i wady

Mocne strony Talismana:

  • świetny wygląd, jeden z najlepszych w klasie
  • dopracowane silniki diesla
  • doskonały stosunek jakości do ceny

Słabe strony Talismana

  • niektóre materiały w środku nie przystają do klasy auta
  • pierwsze egzemplarze z 2015 roku z drobnymi niedoróbkami
  • za słaby silnik 1.5 dCi 110 KM

A może Renault Megane Grandcoupe zamiast Talismana?

Jeśli Talisman wydaje się Wam za duży, a wygląd się liczy, możecie rozważyć zakup samochodu Renault Megane Grandcoupe. Ze względu na podobieństwo do większego brwta nazywany jest często małym Talismanem. Trzeba przyznać, że projektantom Renault udało się stworzyć proporcje nadwozia i jego projekt na bardzo wysokim poziomie.

Renault Megane Grandcoupe wygląda świetnie i jest nieco tańszy od Talismana.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
6 Wątki komentarzy
9 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
15 Autorzy komentarzy
ŁukaszWwaLukiStefanAdamprnd Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Lukasz
Gość
Lukasz

Chciałem kupić talismana, kupiłem grandcoupe. Fakt, że w Grandcoupe są słabsze silniki benzynowe – to wada. Reszta to same zalety na korzyść GC.

Michał
Gość
Michał

Też chciałem kupić, do momentu aż się dowiedziałem jakie tam są silniki… 1.6 w limuzynie segmentu d…. Dziękuję ale nie

Rafi
Gość
Rafi

Mnie irytuje tylko fakt, że cennik Laguny 3 zaczynał się od 70 tys z pancernym 2.0 PB 140 km. Teraz tyle to mało na Megane GC z sensownym silnikiem.

Mariusz
Gość
Mariusz

Talisman to relatywnie dobre auto za rozsądne pieniądze. Samochód ma wiele zalet jak komfort, wyposaż. ja posiadam wersję Intense, silnik pomimo ze 1.6 dCI ze skrzynią EDC jego osiągi nie różnią się w odczuciu użytkownika od 2.0 DSG z Passata jakiego miałem wcześniej. Skrzynia biegów pracuje super ale co się dziwić skoro jej producent jest ten sam co dla grupy VW. Teraz wady choć nie ma ich wiele to denerwują : 1 dźwignia zmiany biegów odpadł przycisk – dziwne ale stało się – serwis bez dyskusji wymienił lewarek na nowy, ,2 odpadł mechanizm regulacji kratki nawiewu na desce rozdzielczej (prawa… Czytaj więcej »

Krzysztof
Gość
Krzysztof

Oczywiście, wszystko jest dla ludzi…ale czy warto wydać 70 tys za dwuletni samochód? A może za tą samą kwotę kupić nowy? Pozostawiam do zastanowienia…

Krzysiek
Gość
Krzysiek

Za 70 tys to kupimy dobrze wyposazone nowe auto miejskie, bo na kompakta juz nie starczy. Co kto woli i jakie ma potrzeby.

Piotr
Gość
Piotr

Wystarczy, np. Hyundai i30 za 70 tysięcy będzie BARDZO bogato wyposażony, a to segment C.

Ryszard1
Gość
Ryszard1

Jak to nie starczy!!! Skoda octavia! To miejskie auto ?

Radek
Gość
Radek

W miarę rozsądna octavia to wydatek ok 100tys

Dario
Gość
Dario

…ale Octavia to wyrób. samochodopodobny !!!
…Żenada !..T już Dacia ZDECYDOWANIE LEPSZA!

ŁukaszWwa
Gość
ŁukaszWwa

No nie zgodzę się – jak dobrze poszukać to za 70 tys można wyrwać naprawdę fajny kompakt.
Bieżący przykład – Astra.
Dla bardziej zachowawczych klientów jest wersja sedan benzyna 140KM, dobre wyposażenie – ok 63 tys
Dla dynamicznych – fajnie wyposażona Astra V z silnikiem 1.6 200KM (!) już za ok 72-73 tys

Ceny z ogłoszeń ASO z Otomoto.

prnd
Gość
prnd

Za 70k nie kupisz niczego nowego podobnie wyposażonego i jeżdżącego, to chyba oczywiste. Poza tym takie arbitralne stwierdzenia są trochę bez sensu, czemu akurat miałoby być (nie)warto? Ja się zastanawiam nad dwuletnią używką za prawie trzy razy większe pieniądze i teraz dla mnie m to sens, a jeszcze 3-4 lata temu by nie miało.

Adam
Gość
Adam

Rafi napisał „zaczynał się”. Kupiłem Lagunę 3 za 78 tys nowa wtedy w 2008 z silnikiem 2.0 DCi i jeżdżę do dzisiaj 230 tys. Nic się nie dzieje. Za 100 dokładnie 100500 kupiłem Koleos z silnikiem 1.6 w wersji zen. Dla mnie wszystko ma co mi potrzebne. Miałem po drodze 9 aut. Żona clio 98r i teraz Lagunę. Po przeanalizowaniu przez te 10 lat wydanych na moje używki gdzie terzeba było zawsze coś robić itd kwoty rejestracji to wybrałem nowy. Fakt nie jest to x5 (to był mój ostatni z używanych niestety do Łodzi na lawecie dojechałem) ale jest za… Czytaj więcej »

Stefan
Gość
Stefan

Super art. Gratulacje.

Luki
Gość
Luki

Talisman popsuł opinie trwałego, dobrze skalkulowanego samochodu lagunie 3. Co więcej Laguna II w momencie debiutu była nowoczesniejsza i bardziej przełomowa od talisman kiedy go wprowadzano. Następna generacja powinna być laguną, pieknym liftbackiem