Ile kosztuje używany Renault Talisman?
Używany Renault Talisman to ciekawa oferta z rynku wtórnego. Przestronny, wygodny, często oferowany z bardzo oszczędnymi silnikami diesla. Dwuletni samochód można kupić za mniej niż siedemdziesiąt tysięcy złotych, jeszcze z fabryczną gwarancją i od pierwszego właściciela. Wszystko to w ramach programu Renault Selection. Przygotowaliśmy dla Was zestawienie cen i ofert.
Komfort, przestrzeń i styl
Renault Talisman to następca Laguny 3. Pojawił się na rynku w 2015 roku i szybko zdobył klientów, którzy docenili wygląd i wygodę. To jedno z najlepiej wyglądających aut w swojej klasie. Szczególne wrażenie robi masywny przód, z wyraźnie podkreślonymi krawędziami, za odpowiadają obrysowe światła LED. W środku znajdziemy wygodne i przestronne wnętrze i niezłe wyposażenie. Szukając używanego Talismana warto celować w samochody z drugiej połowy 2016 i 2017 roku, ponieważ wtedy miała zostać poprawiona większość drobnych niedociągnięć z pierwszego roku produkcji. Renault Talisman występuje zarówno w wersji klasycznej jak i kombi. Dużą zaletą tej ostatniej są spore możliwości przewozowe. Dzięki sporemu rozstawowi osi, który wynosi ponad 2,8 metra, w środku w obu wersjach jest bardzo przestronnie i na tylnej kanapie nikt nie będzie narzekał na brak miejsca. Wnętrze ma szerokość ponad 1,8 metra i jest wyjątkowo komfortowe. Długie przejazdy nie będą więc problemem.
Renault Talisman – jaki silnik wybrać?
Pod maską można spotkać wybór silników benzynowych od 150 do 200 KM. W 2018 roku do oferty wszedł 1.8 TCE o mocy 225 KM. Najmocniejszy diesel ma 160 KM, chociaż w ofertach używanych aut można spotkać też wersję 130 konną. Najlepsze wyposażenie mają wersje Initiale Paris i takiego samochodu warto szukać. Zdecydowanie nie polecamy za to najsłabszej, 110-konnej wersji – Talisman jest za ciężki i za duży do tak małej jednostki.
My polecamy wersję 1.6 130 KM – jest ekonomiczna i wystarczająco dynamiczna do samochodu a ceny samochodów z tym silnikiem są bardzo obiecujące. Stosunek ekonomii do ceny jest bardzo dobry.
Używany Renault Talisman: ile kosztuje?
Poniżej przedstawiamy zestawienie ofert z programu Renault Selection wraz z podstawowymi danymi:
Marka i model | Silnik | Rocznik | Przebieg | Cena |
Renault Talisman | 1.6 dCi 130 KM | 2016 | 47038 | 67 900 zł |
Renault Talisman | 1.6 dCi 130 KM | 2016 | 46500 | 68 900 zł |
Renault Talisman kombi | 1.5 dCi 110 KM | 2017 | 27000 | 69 900 zł |
Renault Talisman | 1.6 dCi 130 KM | 2016 | 34200 | 69 900 zł |
Renault Talisman kombi | 1.5 dCi 110 KM | 2017 | 19000 | 69 900 zł |
Renault Talisman | 1.6 dCi 130 KM | 2015 | 78030 | 69 900 zł |
Renault Talisman | 1.6 dCi 130 KM | 2016 | 42500 | 71 900 zł |
Renault Talisman | 1.6 dCi 130 KM | 2016 | 43000 | 74 900 zł |
Renault Talisman | 1.6 dCi 160 KM | 2017 | 63000 | 74 999 zł |
Renault Talisman | 1.6 150 KM | 2017 | 21000 | 75 999 zł |
Renault Talisman – zalety i wady
Mocne strony Talismana:
- świetny wygląd, jeden z najlepszych w klasie
- dopracowane silniki diesla
- doskonały stosunek jakości do ceny
Słabe strony Talismana
- niektóre materiały w środku nie przystają do klasy auta
- pierwsze egzemplarze z 2015 roku z drobnymi niedoróbkami
- za słaby silnik 1.5 dCi 110 KM
A może Renault Megane Grandcoupe zamiast Talismana?
Jeśli Talisman wydaje się Wam za duży, a wygląd się liczy, możecie rozważyć zakup samochodu Renault Megane Grandcoupe. Ze względu na podobieństwo do większego brwta nazywany jest często małym Talismanem. Trzeba przyznać, że projektantom Renault udało się stworzyć proporcje nadwozia i jego projekt na bardzo wysokim poziomie.
Renault Megane Grandcoupe wygląda świetnie i jest nieco tańszy od Talismana.
polecamy
Chciałem kupić talismana, kupiłem grandcoupe. Fakt, że w Grandcoupe są słabsze silniki benzynowe – to wada. Reszta to same zalety na korzyść GC.
Też chciałem kupić, do momentu aż się dowiedziałem jakie tam są silniki… 1.6 w limuzynie segmentu d…. Dziękuję ale nie
Mnie irytuje tylko fakt, że cennik Laguny 3 zaczynał się od 70 tys z pancernym 2.0 PB 140 km. Teraz tyle to mało na Megane GC z sensownym silnikiem.
Talisman to relatywnie dobre auto za rozsądne pieniądze. Samochód ma wiele zalet jak komfort, wyposaż. ja posiadam wersję Intense, silnik pomimo ze 1.6 dCI ze skrzynią EDC jego osiągi nie różnią się w odczuciu użytkownika od 2.0 DSG z Passata jakiego miałem wcześniej. Skrzynia biegów pracuje super ale co się dziwić skoro jej producent jest ten sam co dla grupy VW. Teraz wady choć nie ma ich wiele to denerwują : 1 dźwignia zmiany biegów odpadł przycisk – dziwne ale stało się – serwis bez dyskusji wymienił lewarek na nowy, ,2 odpadł mechanizm regulacji kratki nawiewu na desce rozdzielczej (prawa… Czytaj więcej »
Oczywiście, wszystko jest dla ludzi…ale czy warto wydać 70 tys za dwuletni samochód? A może za tą samą kwotę kupić nowy? Pozostawiam do zastanowienia…
Za 70 tys to kupimy dobrze wyposazone nowe auto miejskie, bo na kompakta juz nie starczy. Co kto woli i jakie ma potrzeby.
Wystarczy, np. Hyundai i30 za 70 tysięcy będzie BARDZO bogato wyposażony, a to segment C.
Jak to nie starczy!!! Skoda octavia! To miejskie auto ?
W miarę rozsądna octavia to wydatek ok 100tys
…ale Octavia to wyrób. samochodopodobny !!!
…Żenada !..T już Dacia ZDECYDOWANIE LEPSZA!
No nie zgodzę się – jak dobrze poszukać to za 70 tys można wyrwać naprawdę fajny kompakt.
Bieżący przykład – Astra.
Dla bardziej zachowawczych klientów jest wersja sedan benzyna 140KM, dobre wyposażenie – ok 63 tys
Dla dynamicznych – fajnie wyposażona Astra V z silnikiem 1.6 200KM (!) już za ok 72-73 tys
Ceny z ogłoszeń ASO z Otomoto.
Za 70k nie kupisz niczego nowego podobnie wyposażonego i jeżdżącego, to chyba oczywiste. Poza tym takie arbitralne stwierdzenia są trochę bez sensu, czemu akurat miałoby być (nie)warto? Ja się zastanawiam nad dwuletnią używką za prawie trzy razy większe pieniądze i teraz dla mnie m to sens, a jeszcze 3-4 lata temu by nie miało.
Rafi napisał „zaczynał się”. Kupiłem Lagunę 3 za 78 tys nowa wtedy w 2008 z silnikiem 2.0 DCi i jeżdżę do dzisiaj 230 tys. Nic się nie dzieje. Za 100 dokładnie 100500 kupiłem Koleos z silnikiem 1.6 w wersji zen. Dla mnie wszystko ma co mi potrzebne. Miałem po drodze 9 aut. Żona clio 98r i teraz Lagunę. Po przeanalizowaniu przez te 10 lat wydanych na moje używki gdzie terzeba było zawsze coś robić itd kwoty rejestracji to wybrałem nowy. Fakt nie jest to x5 (to był mój ostatni z używanych niestety do Łodzi na lawecie dojechałem) ale jest za… Czytaj więcej »
Super art. Gratulacje.
Talisman popsuł opinie trwałego, dobrze skalkulowanego samochodu lagunie 3. Co więcej Laguna II w momencie debiutu była nowoczesniejsza i bardziej przełomowa od talisman kiedy go wprowadzano. Następna generacja powinna być laguną, pieknym liftbackiem